مرتضی مقدمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از فعالیت 340 باب کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان زنجان خبرداد و افزود: طبق برنامه ششم امسال باید 100 باب کانون در مساجد استان تاسیس شود که به دلیل محدودیت های اعتباری، میزان پایینی از این پیش بینی قابل تحقق است.
وی با بیان اینکه سال گذشته 60 درصد از اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون ریالی کانون های فرهنگی و هنری استان تخصیص داده شد، افزود: امسال نیز رقم اعتبار اختصاصی به کانون ها به میزان سال گذشته است.
مقدمی با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد، تنها متولی و نماینده رسمی توسعه فرهنگ در روستاها هستند، افزود: هم اکنون 60 درصد کانون های فعال استان در مناطق روستایی قرار دارد.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به فعالیت 50 کتابخانه مخزن دار در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اشاره کرد و ادامه داد: همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در استان مجهز به کتابخانه هستند ولی در کانون هایی که دارای فضای استاندارد، سالن مطالعه و میزان کتاب و مخاطب قابل توجه هستند، کتابخانه های مخزن دار خدمات ویژه ای را به مراجعان ارائه می دهند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.