به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، 11 تیم حضور داشتند که در 2 گروه با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم خونه باغ رشت مقام نخست را کسب کرد، تیم بانوان جوانان صومعه سرا در مکان دوم قرار گرفت و تیم دانشگاه گیلان عنوان سوم رقابت ها را به خود اختصاص داد.
در جریان این مسابقات، تیم های بسکتبال بانوان بیستون رودسر ، آرنا رشت، جوانان صومعه سرا، خونه باغ رشت، شهرداری لنگرود و چای رفاه لاهیجان در گروه اول و تیم های هتل شبستان رشت، هیات لاهیجان، دانشگاه گیلان، نوجوانان هایپر رشت و صنایع دستی راستکردار انزلی در گروه دوم حضور داشتند.
در استان گیلان حدود سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشی بسکتبال، در بخش های بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

** بزرگداشت امام (ره) نشانگر عظمت نظام و ولایت فقیه است
فرماندار تالش گفت: راه و اندیشه‌ های امام راحل (ره) را در سالروز ارتحال ایشان با همکاری سازمان ‌های مختلف در این شهرستان تبیین خواهیم کرد و این آئین بزرگداشت، عظمت نظام اسلامی و ولایت فقیه را نشان می دهد.
به گزارش خبرنگار ایرنا سید عیسی مهدوی در جلسه ستاد بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی افزود: 14 و 15 خرداد ماه از روزهای تاریخی ایران اسلامی هستند و برای اجرای آئین های سالروز ارتحال امام (ره) و شهادت امام علی (ع) برنامه ریزی می شود.
معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار تالش نیز در این جلسه گفت: آئین گرامیداشت سالروز ارتحال امام امت، شهادت امام علی (ع) و یادواره شهدا در بخش های چهارگانه این شهرستان برگزار خواهد شد.
سید جلال سیدمحمدی افزود: در سالروز شهادت امام علی (ع) و سالروز ارتحال امام راحل، دسته عزاداری مردم شیعه و سنی تالش از مقابل سپاه تا مسجد جامع این شهر حضور دارند.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 / 7285 /2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.