به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد حسن فائزی روز دوشنبه در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع جوانرود برگزار شد، با تشریح قصه موسی و فرعون افزود: امام خمینی (ه) موسی وار با شهامت و شجاعت با تکیه بر سلاح ایمان تقوا توانست بر طاغوتیان زمان پیروز شود.
وی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) ازهیچ قدرتی واهمه نداشتند، یادآور شد: امام خمینی (ره) عزت و سربلندی دینی و مذهبی، معرفت، حیا، کرامت انسانی، مبارزه با مستکبران و دفاع از حق مظلومان را در دنیا حاکم ساختند.
وی با تاکید بر وحدت و انسجام مسلمانان یادآور شد: امروز برخی از کشورهای عربی و آل سعود دست در دست یهود و اسرائیل گذاشته اند و از پشت به اسلام و مسلمانان شمشیر می زنند.
رییس شورای هماهنگی شهرستان جوانرود نیز با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: بزرگداشت یاد امام، یادآور همت مجاهدانه عالم وارسته ای است که برای رضای پروردگار و سرافرازی ملت و کشور تلاش کرد.
محمود داودی زاده، به قیام 15 خرداد 42 اشاره کرد و افزود: باید برگزاری هرچه باشکوه این آیین ها الگو و ارزش های انقلاب اسلامی را به نسل های آینده معرفی کنیم.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزارنفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 ** خبرنگاربهمن کریمی * انتشاردهنده علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.