به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حمید حسن زاده روز یکشنبه در جمع راهپیمایان میاندوآبی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی به ما عزت و هویت بخشید، اظهار کرد: امام راحل مردم را به اسلام دعوت کرده و اسلام ناب محمدی و حکومت علوی را تاسیس و دنیا گرایی را به آخرت محوری تبدیل کردند.
وی با بیان اینکه امام (ره) امت دنیا گرا را به امتی ولایت مدار، امیدوار و متحول و متوکل سوق داد، افزود: اندیشه و تفکر امام هدایت بشریت و سعادت اخروی و دنیوی امت اسلامی بود و سختی ها را تحمل کرد تا مردم به آرامش، عزت، سعادت و هویت برسند.
وی بیان کرد: در هر جایی رهبری صالح و امتی پای کار باشد، آنگاه وعده الهی خود را نشان می دهد و انقلاب اسلامی نمود بارزی از وعده الهی بود و امروز نیز این امت همیشه در صحنه، ایثار گر و پا به کار با هدایت ها و رهبری مقام عظمای ولایت و شجاع و صالح به راه پرفروغ خود ادامه می دهد.
حجت الاسلام حسن زاده بیان کرد: انقلاب با رهبری امام (ره) و امتی همیشه در صحنه گسترش می یابد و الهام بخش سایر مردم آزاده جهان می شود و می تواند ندای مظلومان را به دنیا مخابره کند.
امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه آمریکا و ایادی استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند و همانطور که تا بحال نتوانسته اند، اظهار کرد: این انقلاب، شاخ و هیمنه مستکبران را شکست و مستکبران و ترامپ و امثال وی بدانند که غلطی نمی توانند بکنند و “مرگ بر آمریکا” پاسخ ملت ایران به آنهاست.
وی با بیان اینکه 22 بهمن امسال، همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تماشایی شد، افزود: دنیا این حضور حماسی و پاسخ کوبنده ملت ایران به تهدیدات و یاوه گویی های دشمنان را ببیند که مردم ایران سراسر شعار' مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل' می دهند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی مردم انقلابی و ولایتمدار میاندوآب همزمان با سراسر کشور از میدان شهرداری میاندوآب آغاز و با عبور از مسیر های خیابان پاسداران، شهدا، 17 شهریور و خیابان امام پایان یافت.
سخنرانی امام جمعه میاندوآب و قرائت قطعنامه، اجرای سرود 1357 نفری توسط دانش آموزان و آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و آدمک ترامپ دیوانه از دیگر بخش های این مراسم بود.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
9871/3093/3072**خبرنگار: زین العابدین شیخی ** تنظیم: پیمان پاکزاد**انتشار:علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.