به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به وطن و مراسم گلباران تمثال مبارک امام راحل در درمیان افزود: مسئولان خدمت به مردم را عبادت بدانند و در اتاق خود را برای پاسخگویی به مردم باز بگذارند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران توسط مردم به نسل‌های بعد و ملل مختلف منتقل شود گفت: انقلاب اسلامی حرکت عظیم مردم در برابر تفکر سلطه گران بود.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با مجاهدت و شهامت مردم مومن به رهبری مدبرانه امام راحل به ثمر نشست و امروز عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمره خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.
فرماندار درمیان با بیان اینکه امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بود اظهار کرد: انقلاب امام خمینی در تداوم خط سرخ قیام اباعبدالحسین (ع) در قرن حاضر منجر به بیداری ملت های مستضعف و دربند استعمار شد.
وی گفت: امام خمینی (ره) به همه ملت های مسلمان و آزادیخواه در سراسر جهان درس آزادی، ایثار و رهایی از زیر یوغ مستکبران داد.
بشیری زاده امنیت امروز شهرستان مرزی درمیان را مرهون خون شهدا و تلاش های شبانه روزی نیروی های مرزبانی، نظامی و انتظامی دانست و اضافه کرد: با تلاش این نیروی های مخلص شهرستان درمیان از امنیت کامل برخوردار است.
وی از رسانه ها خواست خدمات نظام و دولت را برای مردم بازگو و از طرفی مشکلات مردم را برای پیگیری به مسئولان منعکس کنند.
وی با بیان اینکه 111 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر با اعتبار 41 میلیارد و 303 میلیون تومان در این شهرستان به بهره برداری می رسد گفت: با افتتاح 16 پروژه شهری و 95 پروژه در نقاط روستایی برای 81 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.
فرماندار درمیان ادامه داد: 9 هزار و 198 خانوار در 4 شهر و 75 روستای شهرستان درمیان از خدمات این طرح ها برخوردار می شوند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.