فردین اخلاقیان روز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دشمنان نظام همواره با ترفندهای مختلف در صدد دلسرد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب بوده وهستند لذا این حضور باشکوه علاوه بر پایداری نظام، شکست توطئه های دشمنان را نیز بدنبال دارد.
وی افزود: مردم با این حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن که به نوعی جشن آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز است یک بار دیگر پایبندی خود به آرمان های والای نظام و انقلاب را به جهانیان اعلام می کنند.
رئیس دانشگاه کردستان در ادامه نقش مردم در حفظ امنیت ملی و اقتدار جهانی را بی بدیل اعلام کرد و گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته و به الگویی برای کشورهای آزادیخواه جهان تبدیل شده است به برکت حضور آگاهانه مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف است.
وی با تاکید بر تلاش برای حفظ وحدت و انسجام ملی اضافه کرد: حضور مردم در عرصه در کنار وحدت و انسجام معنا می یابد و اتحاد و همبستگی میان ملت ایران، امنیت و آرامش موجود در کشور و حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را تثبیت خواهد کرد.
22 بهمن 1357 رژیم طاغوت پس از 57 سال ظلم و ستم متلاشی شد و انقلاب اسلامی مردمی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید.
هر سال در چنین روزی مردم ایران اسلامی برای قدردانی از شهدای انقلاب و برگزاری جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی سراسری این روز شرکت می کنند.
طبق برنامه ریزی های انجام شده راهپیمایی 22 بهمن امروز یکشنبه همزمان در بیش از یک هزار مرکز استان، شهر، مرکز بخش و دهستان کشور برگزار می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: عبدالله رحمانی
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.