سیروس مرادحاصلی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : تاریخ روشن مبارزات در انقلاب اسلامی به خوبی بیانگر راه روشن اسلام درمبارزه با فعالیت های ضد انسانی و ضد اجتماعی است و این گونه حرکات نمی تواند خللی در راه آن ایجاد نماید.
وی اظهار کرد : شهادت طلبی و روح مبارزه با طاغوت در جامعه ما ودیعه ای الهی است که توسط بنیان گذار انقلاب اسلامی به خوبی ترسیم شده است و خون شهدای عزیز طول انقلاب اسلامی ،همه گواهی بر صلابت و استواری اراده مردم برای گسترش عدالت و ظلم ستیزی در جهان است .
فرماندار بدره حوادث روز 17 خردادماه را اوج ناتوانی تروریست ها خواند و گفت :حمله وحشیانه با کمر بند های انتحاری و به رگبار گرفتن مردم بی گناه نشانه ناتوانی و استیصال تروریست ها بود که در طول سال های اخیر بارها سعی کرده اند با پشتوانه کمک های فراوان حامیان خود به امنیت و استواری ایران صدمه بزنند.
وی با محکوم کردن این گونه حملات کور به مردم بی گناه یاد آوری کرد: ملت ایران با این واژه ها آشناست و حضور ما در قلب خاور میانه ،جنگ های متعدد در منطقه ،حضور نامشروع آمریکا و ایادی آن در کشورهای اطراف و جنگ های ساختگی درکشورهای همسایه ما نشان ازاهداف پلید آمریکا و دست نشاندگانش برای ایران است.
مرادحاصلی با گرامیداشت یاد شهدای این حادثه اظهار کرد :حوادث اخیر در 2 محل بارگاه امام راحل و مجلس شورای اسلامی فقط حقارت و ضعف تروریست ها را در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشت و بر عزم و اراده پولادین مردم و نظام اسلامی در مبارزه با تروریسم سازمان یافته و دفاع از کیان خود با تمام وجود و همچنین نفرت عمومی و بین المللی از تروریسم تاکیدی دوباره کرد.
بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد که 60 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 15 آزاده سر افراز دارد و هم اکنون دارای 2بخش مرکزی و هندمینی است .
خبرنگار : ناهید ابراهیمی **انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.