به گزارش ایرنا قشرهای مختلف مردم رامشیر که پیشاپیش آنان ، امام جمعه ، فرماندار ، نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی بودند با سردادن شعارهای ولایی ، حماسی و انقلابی ، نفرت و انزجار خود را از حرکات موذیانه و فتنه انگیز که به تحریک دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد اعلام، و در عین حال خواستار پاسخگویی عملی به مطالبات به حق مردم شدند.
راهپیمایان با عبور از خیابان اصلی شهر رامشیر با سردادن فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ، ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند ، دخالت قدرت های خارجی به ویژه آمریکا ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را در امور داخلی ایران و حمایت از عوامل آشوبگر و هنجارشکن به شدت محکوم کردند.
مردم رامشیر در این راهپیمایی خودجوش ضمن بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی ، امام راحل(ره) ، رهبر معظم انقلاب و شهدا، خواستار برخورد قانونی و قضایی با کسانی که به اموال عمومی در برخی شهرها خسارت زدند شدند.
مردم شهرهای مختلف خوزستان از جمله اهواز ، دزفول ، شوشتر ، باغملک ، هویزه و ایذه در طول هفته گذشته و اوایل هفته جاری با برپایی راهپیمایی پرشور و حماسی ، اقدام های خودسرانه عوامل فتنه انگیز و هنجار شکن را به شدت محکوم کرده و بر حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از فرمایش های رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.
اوایل هفته گذشته برخی عوامل هنجارشکن به تحریک دشمنان خارجی و منافقین با آتش زدن و حمله به چند بانک ، موسسه های مالی و تجاری و تاسیسات شهری و عمومی در شهرهای اهواز ، ایذه ، شوشتر و دزفول ضمن ایجاد ناامنی برای شهروندان، کسب و کار عادی مردم را برای چند روز مختل کردند.
در این ارتباط شماری از عوامل این ناآرامی ها بازداشت شدند.
6065/ 6037
خبرنگار: محمدرضا بنوره ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.