به گزارش ایرنا، سردار رزمجو دوشنبه شب در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان دیلم افزود: دشمن برای سست کردن اعتقادات دینی و سیاسی و تقویت نارضایتی ها در درون کشور تلاش و اقدام به توطئه چینی می کند اما غافل از اینکه قاطبه مردم هوشیار، بیدار و با بصیرت هستند.
وی با اشاره به اینکه دشمن درحوادث اخیر با استفاده از اعتراض های اقتصادی مردم، موج سواری کرد و مسیر خواسته ها را تغییر و به ناآرامی سوق داد، بیان کرد: در این حوادث وقتی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی هتک حرمت شد، غیرت مردم به جوش آمد و در بیشتر شهرها به خیابان ها آمدند و این اقدام گستاخانه را محکوم کردند.
رزمجو با بیان اینکه مسئولان برای خدمت به مردم تلاش می کنند و دشمنان با بکارگیری از فضای باز مجازی درصدد ناامنی و تفرقه افکنی در کشور هستند، گفت: باید مواظب تحرکات دشمن باشیم که در صورت کوچک ترین فرصتی ضربه خود را وارد خواهد کرد.
وی بیان کرد: دشمن که در قالب فضای مجازی به نوجوانان نزدیک شده و تا عمق روستاها نفوذ و یارگیری کرده باید بداند ملت مصمم و استوار از دستاوردهای انقلاب جانانه دفاع و ایستادگی می کند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با اشاره به اینکه آمریکا دچار مشکلات و معضلات بسیاری است و در باتلاق سیاسی و اقتصادی فرورفته است، گفت: امت قهرمان و سلحشور ایران زیر سایه رهبری در مقابل آمریکا و عواملش صف آرایی کرده و آنان را در قعر آب های خلیج فارس غرق خواهند کرد.
رزمجو ادامه داد: مردم نجیب و ولایتمدار استان بوشهر در جریان حوادث اخیر کشور، وفاداری خود را به امام راحل و رهبری نشان دادند.
وی با قدردانی از عملکرد و تلاش های فرمانده سابق سپاه دیلم افزود: از همه مردم و نهادهای این شهرستان انتظار داریم که فرمانده جدید را در انجام ماموریت ها همکاری و مساعدت کنند.
در این آیین سرهنگ اسلام مرادی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان دیلم معرفی و از زحمات سرهنگ احمد اسدی فرمانده سابق تقدیر شد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.