مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: شناسایی مشکلات و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌های صنعتی باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت،  احمدعلی شهیدی گفت: سال "حمایت از کالای ایرانی" که از سوی رهبر انقلاب نام‌گذاری شده، نقشه راه روشن و آینده‌ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.

وی افزود: مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید با  اقدام و عمل به موقع در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی در مدیریت مناسب و اجرای درست پروژه‌ها و کاهش هزینه‌ها و کیفیت مطلوب آنها کوشا باشند.

شهیدی ادامه داد: دیدگاه مجموعه صنعتی کشور مبتنی بر ایجاد تحول بیش از پیش در زمینه توسعه صنعتی است و منظور کردن مشوق‌ها و تخفیف‌ها نیز به همین منظور است لذا اطلاع‌رسانی توسط ابزارهای مختلف به جامعه صنعتی، سرمایه‌گذاران، عموم افراد جامعه درباره این موضوع از ضروریات محسوب می‌شود . 

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باید با حضور همیشگی و پیگیری مداوم و برقراری ارتباط چهره به چهره با صاحبان صنایع دغدغه‌ها و نیازهای این خادمان بی‌منت عرصه صنعت را شناسایی و با تعامل دو سویه با مسئولان شهرستانی برای پاسخگویی و رفع مشکلات صنعتگران اقدام کنند. 

وی ادامه داد: مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان باید به موضوعاتی همچون نگهداری از زیرساخت‌ها، فضای سبز، یکسان‌سازی تابلوهای ورودی شهرک‌های صنعتی در سطح استان، ساماندهی پسماندهای واحدهای صنعتی، نظارت دقیق بر تجهیزات و ادوات ایستگاه‌های آتش‌نشانی مستقر در شهرک‌های صنعتی، شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی راکد، فعال، نیمه ساخت و ... از مرحله واگذاری زمین تا بهره برداری رسیدن را بیش از پیش دقت نظر و توجه داشته باشند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ادامه به بیان اهمیت پیگیری امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی پرداخت و گفت:شناسایی مشکلات و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌های صنعتی باید در اولویت قرار گیرد و مشکلات تامین زیرساخت‌های حیاتی واحدهای صنعتی همچون برق، آب، فاضلاب، معارضین و اسناد با فوریت حل شود . 

رئیس هیات‌مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان بیان داشت: شهرک‌های صنعتی می‌توانند نقش ممتاز و بارزی در راستای رشد و پیشرفت اقتصادی داشته باشند باید با تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه سعی کنیم تا استان را به شأن و منزلت واقعی خود از لحاظ صنعتی سازی برسانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.