به گزارش روز شنبه ایرنا در پیام سید مناف هاشمی آمده است: نامگذاری پنجم اسفند به نام روز مهندس در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران و تقارن آن با سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی که یکی از بزرگترین چهره های علمی جهان اسلام است، موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسان توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده که با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.
استاندار گلستان افزوده است: مهندسان به عنوان سرمایه تخصصی کشور قادرند با بهره ‌مندی از قدرت تحلیل و تضارب آرا در عرصه‌ های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.
به گفته وی؛ شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی، امروز در جهان بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم دراین برهه تاریخی، مهندسین توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در عرصه سازندگی، عمران و آبادانی کشور به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.
هاشمی گفته است: با توجه به ظرفیت های شهری، معماری و مهندسی در گلستان به نظر می رسد جامعه مهندسین استان می توانند نقشی تاثیر گذار در آینده شهرسازی داشته باشند و گذشته تاریخی شهرهای اصیل استان را زنده نگاه دارند.
استاندار گلستان با قدردانی از زحمات و خدمات تلاشگران عرصه مهندسی استان افزوده که بر این باورم در شرایطی که گلستان در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته می تواند در سایه همت عالی مهندسین، به جایگاه واقعی و درخور شأن مردم شریف این استان دست یابد.
1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.