استاندار گیلان بر ضرورت حمایت هر چه بیشتر از آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد بر ضرورت حمایت هر چه بیشتر از آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: نگاه درست و حمایتی امروز به آموزش و پرورش باعث توسعه فردای کشور خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان  تکریم مقام و منزلت معلم را تنها مختص اداره آموزش و پرورش ندانست و با بیان اینکه باید مشارکت به مفهوم واقعی در بخش تعلیم و تربیت شکل گیرد، افزود: باید زمینه‌ای فراهم شود تا تمامی دستگاه‌ها، نهادهای دولتی و خصوصی با در نظر گرفتن منزلت امر تعلیم و تربیت در جامعه ، هر چه بیشتر برای پاسداشت آن مشارکت کنند.

استاندار گیلان وجود خلاقیت در بخش آموزش را امری ضروری خواند و تصریح کرد: تربیت افراد خلاق و مبتکر نیاز امروز جامعه است.

رییس شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه خلاقیت فرزندان از آموزش و پرورش صحیح شکل خواهد گرفت اظهار کرد: جامعه اخلاقی و خلاق  با توجه به بخش تعلیم و تربیت محقق خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلان پیشرفت کشورهای مترقی امروزی را حاصل نگاه درست آنان در گذشته به تعلیم و تربیت دانست و ادامه داد: باید با اتخاذ سیاست‌های تشویقی ضمن تقویت انگیزه کارکنان، بهترین‌ها را در آموزش و پرورش به کارگیری کنیم. 

سالاری با اشاره به دوران معلمی خود در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: اکنون نیز بنده خود را معلم می‌دانم و به آن افتخار می‌کنم.

 وی  با اشاره به اهمیت حرفه آموزی فارغ التحصیلان در آموزش و پرورش تصریح کرد: شغل آینده افراد را می‌توان با ایجاد روش‌های آموزشی مناسب در سیستم تعلیم و تربیت ایجاد کرد. 

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: با کم‌توجهی به معلمان نمی‌توان انتظار رفع مشکلات و دغدغه جامعه را داشته باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه تکریم ومنزلت قائل شدن به مقام معلم تنها با برگزاری مراسم شکل نمی‌گیرد تصریح کرد: باید تکریم و حمایت واقعی و به صورت عملی از معلمان شکل گیرد .

سالاری فردای بهتر را در گرو احترام گذاشتن واقعی امروز به امر تعلیم و تربیت دانست .

در پایان این دیدار استاندار گیلان با اهداء لوح از اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان  تقدیر کرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.