به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) و از هفته سی و دوم این رقابت ها تیم ملوان بندرانزلی از ساعت 17 فردا (سه شنبه) در ورزشگاه تختی بندرانزلی میزبان راه آهن تهران است.
دو تیم در جدول رده بندی شرایط متفاوتی دارند و راه آهن تهران با کسب 10 امتیاز از 31 بازی انجام شده یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته دوم است اما ملوانان با مجموع 49 امتیاز از همین تعداد بازی در رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
تیم های ملوان بندرانزلی و راه آهن تهران در فصل گذشته دو بار مقابل هم قرار گرفتند که ملوانان در بندرانزلی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند و در بازی برگشت در تهران ، ملوان بندرانزلی توانست با گل های حسین شنانی و مهیار زحمتکش و با تک گل بابک مرادی بازیکن سابق راه آهن و بازیکن فعلی ملوان بندرانزلی ، با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود بگذرد.
آخرین تقابل دو تیم در آذر ماه سال گذشته و در هفته پانزدهم رقابت های جام آزادگان و به میزبانی تیم راه آهن تهران بود که این بازی با گل دقیقه 68 صائب محبی از ملوان و گل دقیقه 75 رضا معقولی از راه آهن تهران با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و دو تیم به کسب یک امتیاز از آن بازی رضایت دادند.
دو تیم شرایط متفاوتی در جدول رده بندی و در کسب نتایج دارند و ملوان بندرانزلی در چهار بازی آخر خود سه پیروزی و یک تساوی به دست آورد و و تیم راه آهن تهران چهار بازی آخر خود را با شکست سپری کرد اما نتیجه بازی فردای این دو تیم تاثیری در صعود ملوانان به لیگ برتر یا بقای راه آهن در لیگ دسته یک ندارد.
ملوانان در دیدار مقابل راه آهن تهران بابک مرادی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و حافظ یعقوبی و مهیار زحمتکش نیز به دلیل مصدومیت از بازیکنان غایب در دیدار ملوان بندرانزلی برابر راه آهن تهران هستند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حال حاضر از 31 بازی انجام شده؛ 11 پیروزی، 16 تساوی و چهار باخت را در کارنامه این فصل خود دارد و با مجموع 49 امتیاز ، رده ششم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان را تصاحب کرده است.
تیم فوتبال راه آهن تهران نیز از همین تعداد بازی 2 پیروزی، چهار تساوی و 25 باخت را در کارنامه دارد و با مجموع 10 امتیاز از 31 بازی انجام شده، در رده هجدهم جدول رده بندی قرار گرفته و یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته 2 فوتبال کشور است.
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.