فرماندار رودسر از راه‌اندازی اپلیکیشن ظرفیت‌های شهرستان رودسر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر، علی وارسته بهدانی در نشست با مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری گیلان، از نگاه علمی وی تشکر کرد و افزود: از فکر و ایده‌های نو و جدید استقبال می‌کنم چراکه معتقدم هر چقدر بستر و زیرساخت‌های ارتباطات جمعی را فراهم سازیم مطمئنا در رشد و توسعه شهرستان گام موثری برداشته‌ایم .

فرماندار رودسر از راه‌اندازی اپلیکیشن ظرفیت‌های شهرستان رودسر کنار نقشه راه‌ها و مکان‌های اقامتی تفریحی شهرستان رودسر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در عصر ارتباطات تلاش ما بر این باشد تا از فضای اینترنت و از تجهیزات و امکانات بروز در دنیای ارتباطات برای معرفی شهرستان استفاده کنیم.

وی یکی از دغدغه‌های مسافران را در شناسایی مکان‌های تفریحی و همچنین ظرفیت‌ها دانست و افزود: تشکیل بانک اطلاعاتی از تمامی ظرفیت‌های شهرستان رودسر در بخش‌های مختلف از ابتدای ورودم به شهرستان در دستور کار مدیران قرار گرفته و مصمم به جمع‌آوری شاخص‌های شهرستانی با توجه به ظرفیت‌های شهرستان هستم.

فرماندار رودسر علم محوری و مهارت آموزی را در مراکز رشد علم و فناوری مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: محورهای علمی و ایده های نو و خلاق باید سرلوحه کار مراکز علمی قرار گیرد.

فرزاد توکلی مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری گیلان در ادامه این دیدار با اشاره به اینکه نگاه و برنامه‌ریزی های ارتباطات ما در روستاها باید تغییر یابد، افزود: ظرفیت‌های اینترنت در روستاها باید افزایش یابد و استفاده از این ظرفیت در روستاها می‌تواند رضایت‌مندی مردم را ارتقا بخشد .

توکلی با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی دارای رتبه ۸ تا ۱۰ کشور هستیم، عنوان کرد: بسترسازی و ارتقا جایگاه زیرساخت‌ها تعامل همه دستگاه‌های خدماتی و اجرایی را می‌طلبد که نیاز است در این زمینه بخشداران و شهرداران تعامل لازم را با نمایندگان اپراتورهای ارتباطی داشته باشند .

وی از ارایه خدمات اینترنت پرسرعت روستایی خبر داد و گفت: هدف از ارائه و اجرای این طرح تحقق دولت الکترونیک؛ ثبت سند روستایی و پرداخت قبوض در روستاها در مسیر سهل و آسان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.