اسدالله درویش امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توسعه صنعتی در پیشرفت جوامع نقش اساسی دارد و بدون توجه به این حوزه دستیابی به رشد شاخص های اقتصادی و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست.
وی یادآورشد: توسعه اقتصادی در سال جاری برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با محوریت تولید و اشتغال مد نظر قرار گرفته که در این میان حوزه صنعت نقش مهم و اساسی ایفا می کند.
درویش امیری اظهار کرد: صنعت و تولید با حمایت از فعالان این عرصه می توانند به رشد اقتصادی، توسعه اشتغال پایدار و ارتقای سطح رفاه اجتماعی منتهی شوند.
استاندار زنجان گفت: طی سال های گذشته به ویژه چهار سال دولت یازدهم، با اتکا به دانش بومی و فناوری داخلی و ملی، به رغم تحریم های ظالمانه، اقدامات موثری در زمینه رشد صنعتی و تولید انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: دولت برنامه ریزی مدونی برای چهار سال آتی دارد که حمایت از نخبگان در عرصه های مختلف علمی و صنعتی، ایجاد پارک های علم و فناوری در استان ها، توجه به توسعه طرح های دانش بنیان و ارائه تسهیلات به اجرای این طرح ها در تمامی استان های کشور از جمله این برنامه های راهگشا به شمار می آیند.
درویش امیری ادامه داد: در زنجان هم اجرای برنامه های ویژه به تبع کشور برای دستیابی به رشد اقتصادی و افزایش تراز تجاری، ارزش افزوده و ایجاد فرصت های جدید شغلی و پایدار ضروری است.
استاندار زنجان این استان را یکی از مناطق صنعتی کشور برشمرد و توسعه صنعت، معدنی و کشاورزی را از اهداف ترسیم شده برای رشد این منطقه اعلام کرد.
وی تاکید کرد: لازم است تا فعالان بخش خصوصی کمک کار مسئولان دولتی در توسعه صنعتی و اقتصادی این استان باشند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.