دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت از برگزاری این کنفرانس در دانشگاه علم وفناوری مازندران – بهشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت از برگزاری این کنفرانس در 25 تا 27 دی سال جاری در دانشگاه علم و فناوری مازندران خبر داد و گفت: با همکاری انجمن مهندسین برق مازندران و شرکت برق منطقه ای مازندران دوازدهمین دوره از کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در زمینه حفاظت و اتوماسیون شبکه های قدرت برگزار می شود.

نبی الله رمضانی افزود: کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت از تلفیق کنفرانس حفاظت و کنترل سیستم های قدرت و کنفرانس اتوماسیون سیستم های قدرت شکل گرفت.

وی با بیان اینکه دوازدهمین دوره از این کنفرانس با کارگاه های اموزشی همراه است ادامه داد: در 25 دی سه الی چهار کارگاه آموزشی تشکیل می شود و روز 26 افتتاحیه این کنفرانس است و تا پایان روز27 ادامه دارد.

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت بیان کرد: کارگاه آموزشی مرتبط با نیازهای منطقه است، در این کارگاه یکی از متخصصین قدیمی برق از نیروگاه نکا مشکلات نیروگاه را مطرح می کند واساتید راهکارهای برون رفت از این مشکلات را ارائه می دهند.

رمضانی اظهار کرد: پروفسور crossley و همایون حائری مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از سخنرانان کلیدی این کنفرانس تخصصی هستند و با توجه به رایزنی هایی که در حال انجام است تعداد سخنرانان افزایش می یابد.

وی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان، نیروگاه شهید سلیمی نکا، مدیرعامل مدیریت شبکه برق ایران، انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه مازندران، دانشگاه صنعتی نوشیروانی، شرکت تانش و پژوهشکده دفاعی شمال را از حامیان ویژه این کنفرانس بین المللی اعلام کرد.

این مسئول به امتیازات دوازدهمین دوره از کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیتم های قدرت اشاره کرد و گفت: 14 غرفه نمایشگاه  مرتبط جانبی در این دوره به منظور معرفی توان فنی،تخصصی وتولیدی سازمان ها و شرکت های داخلی در زمینه صنعت برق برگزار می شود و با افزایش تقاضا تعداد غرفه های بیشتری در نظر گرفته می شود.

رمضانی آخرین مهلت ارسال مقاله را تا 30 آبان امسال اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای مذاکره مستقیم صاحبان صنعت و مدیران شرکت ها با مسئولان عالی صنعت برق است.

وی ادامه داد: متخصصین مجرّب و پیشکسوت در سطح استان و ملی انتخاب و تجلیل می شوند و این کنفرانس برای اولین بار در پایگاه استنادی جهان اسلام  ثبت شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.