به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید جلال سید محمدی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در فرمانداری تالش افزود: اولویت دولت دوازدهم استفاده از جوانان و بانوان توانمند در جامعه است و اقدام تحسین برانگیز استاندار گیلان در استفاده از ظرفیت آنها باید الگو باشد.
وی اظهار کرد: مقاومت و موضع گیری در برابر قابلیت های جوانان، ظلم به آیندگان است و بر اساس سیاست های دولت، باید شناسایی نیروهای جوان و توانمند و استفاده از آنها در مناصب اداری و مدیریتی در دستور کار مدیران قرار گیرد.
وی بیان کرد: امسال برای اولین بار از یک بانوی کارمند به عنوان مدیر یکی از ادارات تالش استفاده کردیم و این اقدام، زمینه بهره مندی بیشتر از بانوان توانمند را در این شهرستان فراهم خواهد ساخت.
سید محمدی ادامه داد: باید برای ازدواج، امیدواری به آینده و دسترسی جوانان به خدمات و اماکن رفاهی، فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی کنیم و مدیران به ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه اهمیت دهند و توسعه ورزش های بومی و سنتی در این راستا مفید است.
رئیس اداره ورزش و جوانان و شهردار تالش نیز در این جلسه در سخنان جداگانه ای استقرار مربیان ورزشی در چهار پارک خانواده، بانوان، قدس و سیاهداران تالش برای اجرای ورزش های صبحگاهی روزانه و ایجاد نشاط اجتماعی را از برنامه های خود اعلام کرد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.