نشست توجیهی بیست سومین جشنواره عترت و قرآن دانشگاه های علوم پزشکی کشور ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بر گزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تشکر و قدردانی از متولیان بر گزاری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه، در این نشست گفت: برگزاری این جشنواره کشوری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، می تواند یک فرصت جدید برای دانشگاه ایجاد کند تا در خلال آن، با استفاده از تعالیم قرآنی فرهنگ سازمانی خود را نیز ارتقاء دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: اگرچه از لحاظ ماهیت کار برگزاری اینگونه جشنواره‌ها باید از سوی یک معاونت در دانشگاه پیگیری شود، اما این قبیل کارهای بزرگ باید با تعامل و همکاری بین بخشی تمام واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان دنبال شود تا به یک نتیجه مطلوب ختم شود.

افشین‌شفقی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های همه جانبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری تمامی فعالیت های فرهنگی، گفت: از زمان دریافت پرچم میزبانی بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت از وزارت بهداشت و درمان، مقدمات برگزاری این کار بزرگ توسط شورای عترت، قرآن و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و سایر واحدها در این دانشگاه شروع شده است که تاکنون پیشرفت های خوبی نیز داشته است. وی استعداد یابی قرآنی را با توجه به موضوعات مختلف این جشنواره بسیار با اهمیت دانست و افزود: با توجه به اینکه میزبانی این جشنواره کشوری بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گیلان است، باید سعی شود تا بیشترین شرکت کنندگان نیز از این دانشگاه باشند و برای تحقق این مهم همکاری و مشارکت مسئولان، اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه بسیار حایز اهمیت است.

حجت الاسلام امیر چهری – مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به برکات قرآن، در این نشست اظهار داشت: اگر چه کار برای قرآن و امور قرآنی اجر و ثواب اخروی فراوانی با خود به همراه دارد، اما اگر همه زندگی ما بر پایه تعالیم قرآنی استوار شود و فرهنگ قرآنی در جامعه ساری و جاری گردد، آن گاه می بینید که ثمرات مادی قرآن نیز خارج از دسترس نخواهد بود.

در ادامه هر یک از شرکت کنندگان در این نشست به ارایه دیدگاه های خود در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره کشوری پرداختند.

گفتنی است، مرحله کشوری بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، مهر سال 97 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی‌گیلان و باحضور دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.