به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، عسگرحسنی پور، ضمن بیان نکات مهم در امر خدمات رسانی و با تأکید بر تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: در برخورد با ارباب رجوع باید سعه صدر و صبر و تحمل بیشتری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه زمان را باید مدیریت کنیم افزود : یک بخش مهم مدیریت تصمیم سازی است و با بهره گیری از همه امکانات که در اختیار ماست به ویژه باید از توان، استعداد و پتانسیل های مردمی بهره ی لازم و کافی را در این زمینه ببریم.
رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر رضوانشهر بیان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در این شهرستان و در این ایام به چشم می آید بحث پسماند است، که در سطح روستاها تعاونی دهیاران کلیه مسیرهای فرعی روستاها و در حوزه شهر و در معابر عمومی شهرداران باید نسبت به جمع آوری پسماند اقدام جدی بعمل آورند و محیط زیست شهرستان این موضوع را به جد پیگیری و به استناد قانون بعد از اخطار و تذکر به این مهم عمل نمایند.
فرماندار رضوانشهر با اشاره به شادی و نشاط در جامعه گفت: دستگاههای فرهنگی از جمله میراث فرهنگی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، با راه اندازی گروههای تئاتر شهر در چهارچوب قانون برنامه ریزی و اقدام نمایند و ادارات دیگر نیز همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
حسنی پور تاکید نمود: مدیران اجرائی ذیربط می بایست طبق سنوات گذشته فهرست افراد کشیک را تنظیم و برای ایام تعطیلات سال نو از هم اکنون اقدام کنند.
فرماندار رضوانشهر خطاب به دستگاه های نظارتی نیز متذکر شد: ارائه خدمات ما جنبه عمومی دارد، بنابراین رضایت مردم از اهداف مهم نظارتی است و اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت طی اکیپی از مسیرهای اصلی، رستوران ها و مسافرکاشانه ها، هتل ها و بر نحوه ارائه خدمات و مواد غذایی بازدید و نظارت مستمر و مداوم داشته باشند.
وی ضمن تشکر از ارائه خدمات بانکها در این شهرستان افزود : مدیران بانکها نسبت به فعال بودن دستگاه های خودپرداز اقدام و لیست کشیک ها را برای مواقع ضروری روی شیشه بانک با شماره تماس نصب نمایند.
حسنی پور افزود: با نظارت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، چند نقطه در سطح شهرستان (مسیرهای اصلی)برای عرضه ی منسوجات و تولیدات غذایی و محصولات صنایع دستی مشخص شود.
فرماندار رضوانشهر در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: با توجه به اینکه مدتی است از تخریب پل روستای ساحلی شفارود می گذرد در تلاش هستیم که با همت مسئولان اجرایی این شهرستان در سال 97 شاهد بهره برداری این پروژه باشیم.
حسنی پور در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان ما منطقه دامداری و دامپروری می باشد گفت: مواد پروتئینی و لبنی نباید از حد قیمت شهرستانهای دیگر بالاتر باشد و اداره صنعت، معدن و تجارت باید با نظارت قوی و مستمر با هرگونه گران فروشی مقابله کند.
در پایان فرماندار رضوانشهر مسئولان کمیته های 10 گانه خدمات سفر شهرستان را مشخص و وظایف هر کمیته را ابلاغ نمود.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت، 120 روستا و 810 کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.
7293 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.