به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی دایی عصر جمعه در پایان بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران در نشست خبری اظهار کرد: در طول هفته تمرینات زیادی را برای این دیدار انجام دادیم ولی متاسفانه شکست خوردیم.
وی افزود: در تمرینات روی نقاط قوت و ضعف تیم سپیدرود رشت کار کردیم ولی بازیکنان ما نتوانستند به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین بازی پیاده کنند.
علی دایی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما تیم سپیدرود به گل رسید و در این نیمه ما به انگیزه بازیکنان تیم سپیدرود باختیم چون آنان با تمام وجود، بازی می کردند.
سرمربی سایپا تهران بیان کرد: اما در نیمه دوم تیم سپیدرود بهتر از ما بود و شانس آوردیم که گل های بیشتری دریافت نکردیم و از طرف دیگر در تیم ما مشکلات مالی وجود دارد و به همین علت انگیزه لازم را نداشتیم.
دایی با اشاره به طرح برخی موضوعات از جمله اختلافات او با علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود گفت: من مشکلی با کریمی نداشتم و یک کلمه هم ضد این مربی صحبت نکرده ام و از طرف دیگر، علی کریمی همبازی من بوده و برایش آرزوی موفقیت می کنم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران عصر جمعه در هفته بیست و چهارم از مسابقات لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود با نتیجه 2 بر صفر میهمانش را شکست داد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.