به گزارش ایرنا غفور کامروا روز دوشنبه پس از پیروزی تیمش برابر یس آل گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حریف از 2 بازیکن آمریکایی بهره می برد که امروز بازیکنان ما را اذیت کردند اما بچه های ما با دست خالی نشان دادند که مرد روزهای سخت هستند.
سرمربی تیم رعد پدافند خوزستان با بیان این که بازی امروز برای ما حکم مرگ و زندگی را داشت افزود: می دانستیم که اگر تیم شهرداری گرگان بازی امروز خود را واگذار کند ما به راحتی به پلی آف صعود می کنیم لذا بازیکنانم با تمام توان به میدان رفتند.
وی با اشاره به این که در مواقعی از بازی بچه های ما به توصیه های سرمربی توجه نمی کردند ، افزود: قطعا اگر بازیکنانم در پرتاب ها دقت بیشتری می کردند راحت تر می توانستیم پیروز بازی شویم.
کامروا در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: ای کاش مسئولین استان مثل سایر مردم می آمدند و فقط بازی های ما را تماشا می کردند وگرنه دیگر چیزی از کسی نمی خواهیم. ما از این پس دیگر نمی گوییم مشکل مالی داریم چون ممکن است عده ای از دوستان ناراحت شوند.
وی در پایان گفت: پیروزی در بازی امروز برای ما بسیار مهم بود چرا که هدفمان رفتن به بازی های پلی آف بود که خوشبختانه به این هدف رسیدیم.
در ادامه صالح مخدومی سرمربی تیم یس آل گرگان گفت: از عملکرد بازیکنانم اصلا رضایت ندارم زیرا مواردی که به بازیکنانم گفته بودم را در زمین پیاده نکردند و باید بگویم متاسفم که شاهد این نوع بازی از تیمم بودم.
وی ضمن تبریک به تیم رعد پدافند خوزستان به خاطر پیروزی در این دیدار گفت: تیم ما به دلیل حضور 10 بازیکن جوان، در هر بازی نوسان زیادی دارد و این موضوع در این فصل به ما ضربه زد اگر چه ناگفته نماند که امروز تیم رعد پدافند در حمله و دفاع عالی بود.
سرمربی تیم یس آل گرگان با اشاره به این که قربانی اشتباهات فردی شدیم و بازی را واگذار کردیم افزود: دو بازی دیگر داریم و سعی می کنیم با پیروزی در این دیدارها شرایط خود را در جدول بهبود دهیم.
دیدار دو تیم رعد پدافند خوزستان و یس آل گرگان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با نتیجه 78 بر 73 به سود تیم رعد پدافند به پایان رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری اقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.