به گزارش ایرنا این دیدار عصر جمعه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت آبادان با سه گل به برتری رسید.
میلاد جهانی در دقیقه 45 با ضربه محکم از راه دور دروازه اخباری را باز کرد تا نفتی ها نیمه نخست را پیروز به رختکن بروند.
لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی صنعت نفت نیز در دقیقه 51 پس از کنترل توپ و چرخش زیبا، با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه اخباری کرد تا نتیجه 2 بر صفر به سود نفت آبادان شود.
طالب ریکانی هافبک صنعت نفت نیز در دقیقه 84 با پاسی که از پریرا دریافت کرد از پشت منطقه جریمه و با ضربه چیپ گل سوم تیمش را در این دیدار به ثمر رساند.
داوود نوشی صوفیانی، علی عبداله زاده و محمد زبیر نیک ‌نفس از نفت آبادان و روزبه شاه علیدوست از سایپا در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، علی عبداله زاده، مرتضی اسدی، مگنو باتیستا، میلاد جهانی، حسین بغلانی، جاسم کرار(24محمدزبیر نیک‌نفس)،مسعود ابراهیم زاده، مسلم مجدمی(76طالب ریکانی)، محمد شادکام(81 حسین ساکی) و لوسیانو پریرا به میدان رفت.
علی دایی نیز تیمش را در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، رضا علیاری، روزبه شاه علیدوست (61 احمد مهدی‌زاده)، محمد دانشگر، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی قلی زاده، رضا اسدی، حامد شیری(60 حامد شیری)، امید خالدی و محمد سلیمانی به بازی فرستاد.
علیرضا فغانی به کمک ‌های هادی طوسی و اسد حاج محمدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. تیم صنعت نفت آبادان با این پیروزی 24 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.
7104/7165 /6037
خبرنگار: مسعود گادار** تنظیم کننده: حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.