سید محمد احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه دستگاه های مربوطه در شهرستان رشت برای مقابله با برف و خدمات رسانی لازم، پای کار هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر در بخش های شهرستان رشت شامل بخش مرکزی، خمام، لشت نشاء ، سنگر و خشکبیجار و کوچصفهان مشکلی ناشی از بارش برف گزارش نشده و برنامه ریزی های لازم در این بخش ها برای جلوگیری از هرگونه مشکل ناشی از برف با استفاده از ظرفیت دهیاری ها انجام گرفته است.
احمدی با بیان این که قبل از بارش برف در جلسه های مختلف هماهنگی های لازم و تقسیم کار به منظور آمادگی کامل برای مواجهه با بارش برف انجام گرفته، اضافه کرد: اولویت ما بازنگهداری محورهای اصلی و سپس، سایر محورهاست که در زمان حاضر نیز همه محورها باز است.
سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به بازدیدش از بخش های مختلف این شهرستان در پی بارش برف خاطر نشان کرد: نانوایی ها در حال فعالیت هستند، مشکلی نیز در این باره وجود ندارد ضمن این که نانوایی ها بایستی در این ایام به فعالیت خود مانند روزهای عادی بپردازند.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60 درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.