فرماندار رودسر از آمادگی صددرصدی تیم مدیریت بحران در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رودسر،  علی وارسته بهدانی در حاشیه جلسه مدیریت بحران در فرمانداری رودسر اظهار کرد: ستاد کمیته بحران شهرستان رودسر با توجه به اعلام و هشدار بارش احتمالی برف در این شهرستان در آماده باش کامل بسر میبرد و در صورت بروز مشکلات اقدامات مقتضی را انجام خواهند داد.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه حمایت و مشارکت مردمی می‌تواند در مدیریت بحران احتمالی تاثیر آفرین باشد افزود : مشارکت مردمی در عبور از بحران احتمالی بارش برف پیش رو بسیار موثر است و از مردم عزیر انتظار داریم در صورت بروز مشکلات ناشی از بارش شدید برف آرامش خودرا حفظ کنند، تا دست اندرکاران موفق به خدمات رسانی شوند.

وارسته بهدانی با بیان اینکه رسانه‌ها با انعکاس اخبار درست و همچنین هشدارهای عمومی مکررا به مردم آگاهی ببخشند افزود :  مسئولیت پاسخگویی به رسانه بجهت جلوگیری از پراکنده گویی و اخبار نادرست به‌عهده ریاست ستاد مدیریت بحران شهرستان است و رسانه ها  در صورت نیاز اخبار مربوطه را از روابط عمومی فرمانداری دریافت کنند.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم به جهت ارسال سوخت و نمک به میزان کافی به ارتفاعات صورت گرقته اظهار کرد : رسانه ها با گزارش درست و صحیح از مناطق و روستاهای بالادست با توجه به احتمال حجم بالای بارش برف می توانند کمک قابل توجهی به ستاد مدیریت بحران داشته باشند .

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر افزود : دهیاران آمادگی لازم برای باز نگهداشتن راههای روستایی از ساعات اولیه بارش برف را داشته باشند و از تمام ظرفیت های بخش خصوصی و تجهیزات و امکانات مردمی استفاده کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و پیمانکاران مختلف شهرستان برای عبور از این پدیده طبیعی اظهار کرد : بخشداران و شهرداران می‌توانند همانند سالهای گذشته از گروههای مختلف ورزشی به ویژه آفرودسواران در مدیریت بحران احتمالی برف استفاده کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.