یاسر بوداغی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : در نخستین ساعات بارش برف ، اکیپ های راهداری با حضور در خیابان های اصلی شهرستان های ورامین و قرچک نسبت به نمک و شن پاشی در سطح معابر اقدام کرده اند تا مشکلی در تردد خودروها به وجود نیاید .
وی افزود : تا کنون بیش از 150 تن نمک در سطح خیابان های اصلی ورامین و قرچک پخش شده است.
وی بیان کرد: با توجه به تعدد روستاهای شهرستان های ورامین و قرچک و امکانات محدود راهداری ، در حال حاضراولویت راه های اصلی است و تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود در این مناطق ، وضعیت راه های روستایی نیز به شرایط عادی بازگردد.
بوداغی تأکید کرد: با وجود باز بودن راه های اصلی ، تردد خودروها باید با زنجیر چرخ صورت گیرد تا از بروز حادثه جلوگیری شود.
بخشدار جوادآباد ورامین نیز با اشاره به تلاش دهیاران در بازگشایی راه های روستایی گفت : با وجود تلاش هایی که اداره راهداری در بازگشایی معابر اصلی داشته اند ، دهیاران نیز با استفاده از امکانات موجود در بخش در حال پاکسازی معابر روستایی می باشند.
محمد حیدری افزود : وسعت منطقه و تعدد روستاها باعث شده تا از تمامی ظرفیت های موجود در منطقه برای رفع مشکل استفاده شود.
شهردار قرچک نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت : عوامل خدمات شهری شهرداری قرچک و مناطق تابعی از شب گذشته با حضور در خیابان های اصلی ، فرعی ، معابر و کوچه ها شهر نسبت به نمک و شن پاشی اقدام کرده و هیچ نقطه ای از شهر با مشکل یخ زدگی مواجه نشده است.
محسن خرمی شریف افزود : هم اکنون تردد به صورت عادی و بدون ترافیک در سطح شهر در جریان است ولی مراقبت و پرهیز از ترددهای غیرضروری از بروز حوادث احتمالی می کاهد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.