یونس رنجکش روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: 9 مدرسه در روستاهای کوهستان حیران تعطیل است و با توجه به یخبندان حاکم در گردنه حیران، خودروها باید به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی مجهز باشند.
وی اضافه کرد: در صورت بارش سنگین برف در مناطق جلگه ای آستارا، مردم نسبت به برفروبی سقف خانه ها و اماکن خود اقدام و در صورت امکان، از مسافرت های غیرضروری پرهیز کنند.
دمای فعلی هوای آستارا با سه درجه کاهش نسبت به شبانه روز گذشته، یک درجه سانتیگراد است و ایستگاه هواشناسی وضعیت جوی امروز را ابری، مه آلود همراه با بارش باران و برف پیش بینی کرده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در غرب استان گیلان واقع شده و دارای 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه است.

** فرماندار آستارا: تکمیل مسکن مهر از اولویت های این شهرستان است
فرماندار آستارا گفت: تکمیل طرح مسکن مهر از اولویت های دستگاه های متولی در این شهرستان است و تا پایان سال جاری، 300 واحد از مجتمع 900 واحدی آن به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا یونس رنجکش در جلسه شورای مسکن در فرمانداری این شهرستان افزود: دستگاه‌های متولی آمادگی دارند مشکلات چندین ساله مسکن مهر آستارا را برطرف کنند تا مطالبات مردم در این حوزه تحقق یابد.
وی اضافه کرد: تاکنون 100 واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده و افزایش قیمت واحدها باعث اعتراضاتی بین متقاضیان شده است.
وی با اشاره به سوءاستفاده های انجام گرفته توسط برخی افراد سودجو در این طرح اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و پیامدهای اجتماعی ناشی از تخلفات، سامان بخشی به مشکلات آن و واگذاری واحدها به متقاضیان در اولویت قرار دارد.
وی یادآور شد: اقدامات خوبی برای تکمیل مسکن مهر و رسیدگی به تخلفات هیات مدیره های شرکت های تعاونی آن انجام شده و شناسایی متقاضیان دارای اولویت از برنامه های در دست اقدام است.
در ادامه این جلسه اعضای شورای مسکن آستارا از مجتمع مسکن مهر این شهرستان بازدید کردند.
کلنگ احداث طرح مسکن مهر آستارا با 900 واحد مسکونی در سال 87 به زمین زده شد و تاکنون فقط 100 واحد از بخش کارگری آن تکمیل و به مالکان واگذار شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.