رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که تا صبح امروز بیشترین میزان برف با 80 سانتی متر در ارتفاعات ' تمل ' واقع در شهرستان رامسر بر زمین نشسته است .
اصغر بسطامی افزود : همچنین در ارتفاعات 2 هزار متری ' دلیر ' واقع در مرزن آباد چالوس 65 سانتی متر برف بر زمین نشسته است و ارتفاع برف در بالای تونل کندوان و بلده نور هم به نیم متر رسیده است .
وی همچنین بیشترین میزان بارش باران در 48 ساعته گذشته را نیز مربوط به مناطق غرب استان مازندران اعلام کرد و گفت : دراین مدت رامسر با 47 میلی متر ، دشت ناز با 35 میلی متر ، نوشهر و ساری به ترتیب با 33 و 31 میلی متر بیشترین بارش باران را داشته اند .
بسطامی اضافه کرد : بیشترین بارش باران و برف چه در مناطق جلگه ای و ارتفاعات در مناطق غرب استان مازندران بود و بارش های خوبی در این مناطق شاهد بودیم .
*** تداوم بارش های برف و باران
رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران همچنین با اشاره به استقرار هوای سرد و بارشی در استان ، گفت : بارش های برف و باران در مناطق جلگه ای و ارتفاعات استان تا 24 ساعت آینده نیز ادامه خواهد داشت .
هم اکنون بارش باران در بیشتر مناطق مازندران در حال باریدن است و بارش برف هم از عصر روز گذشته در مناطق کوهستانی تشدید شد .
دمای هوای شهر ساری مرکز استان مازندران هم اکنون پنج درجه بالای صفر است که پیش بینی می شود امشب در سردترین زمان به چهار2 درجه بالای صفر برسد .
هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که دمای هوا امشب در تمامی مناطق مازندران به زیر صفر می رود .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.