با شروع بارش برف که از شب گذشته تا کنون در بیشتر استان‌های کشور ادامه دارد بسیاری از پروازهای داخلی با تاخیر انجام شده و یا لغو شده است.

به گزارش ایلنا،مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه در این باره گفت:از ساعت 20 شب گذشته تا صبح امروز 5 پرواز مسیر کرمانشاه به تهران به علت بارش برف و شرایط نامساعد جوی لغو شده است.

بیگ‌پور افزود: به‌رغم بارش برف شدید شب گذشته با تلاش بی‌وقفه پرسنل فرودگاه کرمانشاه پرواز از طرف این فرودگاه عملیاتی است و لغو پرواز‌های مذکور به علت شرایط نامساعد فرودگاه مهرآباد تهران بوده است.

همچنین  بر اساس خبر سازمان هواشناسی کشور به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد جوی در بیشتر استان های غربی و مرکز کشور، برخی پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد لغو و برخی دیگر با تاخیر مواجه هستند. 

طبق اعلام فرودگاه مشهد پرواز شرکت های قشم ایر و ایران ایرتور که قرار بود ساعت ۰۹:۵۰  دقیقه به مقصد تهران پرواز کنند باطل اعلام شد. 

همچنین پرواز پکن تهران نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه امام خمینی(ره) در مشهد به زمین نشست و پس از مساعد شدن شرایط جوی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

از مسافران خواسته شده به دلیل احتمال بارش برف در مشهد و ادامه بارش ها در دیگر استان های کشور قبل از حضور در فرودگاه شهید هاشمی نژاد از وضعیت پروازها مطلع شوند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.