به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش در آئین اختتامیه و اهدای جوایز این همایش ورزشی گفت: مواد مخدر و اعتیاد از بزرگترین معضلات اجتماعی است و همه در معرض تهدید آن قرار دارند و باید در مقابله با اعتیاد، احساس مسئولیت کنیم.
سیدجلال سیدمحمدی افزود: یکی از راه های پیشگیری از اعتیاد، توجه به ورزش و ایجاد شور و نشاط در جامعه است و متولیان امر باید در این رابطه برنامه ریزی داشته باشند.
وی بیان کرد: میزان آگاهی خانواده ها از مضرات مواد مخدر در اجتناب آنها از این بلای خانمانسوز موثر است و باید با افزایش آگاهی عمومی، جامعه را در برابر این خطر بزرگ مصون کنیم.
افخم حمدالله پور رئیس اداره ورزش و جوانان تالش نیز در این برنامه ورزشی گفت: این همایش با حضور مردم و مسئولان، با هدف نشاط اجتماعی و با همکاری اداره ها و نهادها از میدان امام (ره) تا مزار شهدای این شهرستان برگزار و 2 دستگاه دوچرخه و 25 فقره کارت پول، به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد.

** پایان مسابقات هاپکیدو قهرمانی استان گیلان جام معراج
هفدهمین دوره مسابقات هاپکیدو WHC قهرمانی گیلان جام معراج با معرفی تیم ها و نفرات برتر در لاهیجان واقع در شرق استان پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها، 86 رزمی کار این رشته از شهرها و بخش های مختلف استان گیلان حضور داشتند که در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان با هم رقابت کردند.
ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در بخش پسران و در قسمت های مبارزه و هنرهای دفاع شخصی در قالب تیم هایی از رشت ، آستانه اشرفیه ، لاهیجان و لشت نشاء با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، تیم آکادمی مرکزی هاپکیدو عنوان قهرمانی ، تیم هاپکیدو کانون بسیج مقام دوم و تیم هاپکیدو لاهیجان مقام سوم را کسب کردند.
خبرنگاران:سیدمحمدی- حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7106 / 7124 / 7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.