احمد ربیع زاده عصر روز چهارشنبه در دیدار با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: با توجه به اهمیت نقش خیرین در کمک به اشتغال بهبود یافتگان و حل مشکلات خانواده های معتادان امیدواریم استان در حوزه تشکیل مجمع خیرین فعال تر عمل کرده و این مجمع را در اولویت کاری خود قرار دهد.
وی اظهار کرد: عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی مطلوب است و ما از اقدامات استان در این حوزه قدردانی می کنیم .
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت آگاه سازی جامعه نسبت به اثرات ناشی از تهیه و توزیع مواد مخدر، خواستار حساس تر شدن گروه های مرجع به این موضوع شد.
علیرضا رادفر افزود: نخستین جلسه خیرین در حوزه حمایت از خانواده های معتادان و اشتغال معتادان بهبود یافته در استان تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: همچنین ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، تشکیل و ایجاد این مجمع را در برنامه کاری خود دارد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه استان در ورود و خروج مواد مخدر به دلیل مرزی بودن امیدواریم ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از نظر اعتباری توجه ویژه به آذربایجان غربی داشته باشد.
به گزارش ایرنا، سالانه دهها تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف می شود.
آذربایجان غربی یکی از استان های درگیر با معضل اعتیاد به مواد مخدر در کشور به شمار می رود و طبق برخی اظهار نظرها حدود 80 هزار نفر از مردم استان با این معضل دست به گریبان هستند.
طبق برخی آمار غیررسمی، حدود 80 هزار نفر معتاد در آذربایجان غربی وجود دارد.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.