به گزارش خبرنگار ایرنا میرشمس مومنی زاده روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: ایجاد فرصت شغلی ، افزایش رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در قالب طرح های تکاپو و بوم گردی مرتبط با اقتصاد مقاومتی از اولویت وظایف همه مسولانی است که با این دو طرح ارتباط مستقیم دارند و باید با جدیت عمل کنند.
وی با اشاره به مقایسه عملکرد ادارت بندرانزلی با ادارات 16 شهرستان دیگر استان در پایان سال افزود: در صورتی که عملکرد رییس اداره ای از این شهرستان از شهرستان های دیگر استان پایین تر باشد در سال آینده با آن رییس اداره همکاری نمی کنیم .
مومنی زاده با اشاره به وجود مشکلات تامین آب زراعی در سال آینده در سطح شهرستان تاکید کرد: باید به کمک دهیاران و شوراهای اسلامی از ظرفیت های محلی برای استفاده صحیح از منابع آب زراعی بهره گیریم تا در سال زراعی جدید مشکل آب به حداقل برسد.
وی با اشاره به پروژه های در دست اجرا همچون بازار ماهی ، کنار گذرانزلی، آب روستایی، بهداشت و درمان ، احیای تالاب انزلی و آب و فاضلاب با وجود کمبود منابع مالی دولت تصریح کرد: همه ما خادم مردم هستیم و تشکیلات و تجهیزات در اختیار ادارات از آن مردم است پس مردم به عنوان ارباب رجوع ادارات باید به نحو احسن تکریم شده و همه ما باید خدمتگزار شایسته ای برای مردم باشیم.
فرماندار بندرانزلی خاطرنشان کرد : متاسفانه 30 دستگاه اجرایی شهرستان بندرانزلی از خدمات دولت الکترونیک استفاده نمی کنند و برای شهر اولین ها این کار هیچ توجیهی ندارد.

***مسئولان برای ارائه خدمات بهتر به مردم اهتمام داشته باشند
در ادامه این جلسه امام جمعه بندرانزلی با اظهار تشکر از تلاش همه مسئولان شهرستان با وجود مشکلات و محدودیت های موجود در کشور اظهار کرد: انتظار می رود مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین خدمت را به مردم ارائه دهند.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین افزود: رفتار محتاطانه و اقدام جهادگرانه ، مهمترین خواسته نظام اسلامی از مسئولانش است.
وی کار پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی را بسیار مهم و با ارزش دانست و تاکید کرد: با توجه به لزوم حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود تگناهای اقتصادی ، توطئه های دشمنان و شرارت های داخلی و خارجی نحوه مدیریت مسئولان این نظام نباید صرفا یک مدیریت معمولی باشد بلکه یک مدیر موفق از تمام لحظات برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم استفاده می کند.
حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین تاکید کرد: مسئولان تکالیف و وظایفشان را بشناسند و به جای پرداختن به حاشیه ها ، وظایف محوله اصلی خود را انجام دهند تا با کمک یکدیگر در راه خدمت رسانی به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی اهتمام داشته باشند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است .
خبرنگار: رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.