به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدی روز سه شنبه در شورای اداری کنگاور افزود: دستاوردهای دولت سیمای عملکرد نظام جمهوری اسلامی است و باید به بهترین شکل برای ایجاد نشاط و افزایش امید در جامعه منعکس و بازگو شود.
وی خاطرنشان ساخت: اطلاع صحیح مردم از خدمات دولت موجب تحکیم روزافزون پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفته نیست.
فرماندار کنگاور، فضاسازی مناسب ادارات و دستگاه های اجرایی در ایام الله دهه فجر را مورد تاکید قرار داد و گفت: این فضاسازی باید متناسب با ایام دهه فجر و با ماهیت فرهنگی به انجام برسد تا بتواند در نسل های جدید بازخورد و اثرگذاری لازم را داشته باشد.
وی، ارائه خدمات ویژه در ایام دهه فجر از سوی دستگاه های خدمات رسان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: برنامه های درون و برون سازمانی که در این ایام پیش بینی شده است را باید به بهترین شکل ممکن برگزار شده و گزارش اقدام های انجام شده نیز به ستاد گرامیداشت دهه فجر در فرمانداری کنگاور ارسال شود.
ایزدی با تاکید بر متنوع بودن برنامه های ایام دهه مبارک فجر نسبت به سال گذشته از دبیر و اعضاء ستاد دهه فجر شهرستان خواست، دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی، بصورت مطلوب برای مردم در ایام دهه مبارک فجر تشریح شود و همچنین تمام فعالیت ها و برنامه های مربوط به ایام دهه مبارک فجر را با همکاری و مشارکت مردم در شهر و مناطق روستایی انجام دهند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.