به گزارش ایرنا، سید محمد علی افشانی روز سه شنبه در شورای اداری استان تهران کنترل ساختمان سازی و نظارت بر آن را از مهمترین وظایف معاونت عمرانی استانداری تهران ذکر کرد و افزود: در کنار این وظیفه مهم باید به اصلاح بافت فرسوده که مورد تاکید رهبری و دولت است توجه ویژه کرد.
وی همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و واگذاری طرح های تملک دارایی که از مهمترین بخش های سیاست اقتصاد مقاومتی است را از دیگر اولویت های معاونت عمرانی استانداری تهران ذکر کرد.
به گفته افشانی حاشیه نشینی نیز از جمله معضلات استان تهران است که بخاطر بی توجهی به حفظ بافت روستایی مناطق مختلف کشور و ایجاد نکردن شغل برای روستانشینان ایجاد شده است.
وی بر تدوین سند توسعه روستایی تاکید کرد و افزود: راه مقابله با حاشیه نشینی تقویت و ترویج روستانشینی و ایجاد مشاغل مناسب برای روستانشینان است.
افشانی بر بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی در انجام امور فنی و عمرانی تاکید کرد و ادامه داد: بهره گیری از نیروی انسانی با دانش، که دل در گرو ایران و آرمان های آن دارد راه نجات کشور است.
وی پاک دستی را از ویژگی های اصلی مدیران در نظام اسلامی دانست و افزود: مسئولان باید قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را که خدا در اختیار آنان قرار داده بدانند و از آن برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.
هفتمین نشست شورای اداری استان تهران با دستور کار معارفه و تکریم معاون عمرانی استانداری تهران با حضور افشانی معاون هماهنگی امور عمرانی وزیر کشور، محمد حسین مقیمی استاندار تهران، معاونان، مدیران ادارات استان تهران، فرمانداران، شهرداران و بخشداران شهرستان های استان تهران برگزار شد.
در این نشست از خدمات حسن کریمی معاون سابق عمرانی که به عنوان معاون وزیر ورزش و جوانان منصوب شده است قدردانی و احمد تواهن که پیش از این مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران بود به عنوان معاون عمرانی معرفی شد.
خبرنگار: محمد بیدارمنش**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6139//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.