به گزارش خبرنگار ایرنا معاون پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان صبح چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: معلمان زمانی احساس خوشحالی مضاعف دارند که نتیجه تلاش خود را در همایش های این چنین می بینند.
محمد امجدی افزود: مهمترین ویژگی آموزش و پرورش این است که همگان می توانند در مدیریت مداس نقش داسته باشند .
وی تصریح کرد: خیران مدرسه ساز نیز به عنوان چهره های ماندگاری هستند که همواره از آنها به نیکی یاد شده و خدمات شایسته شان به تعلیم و تربیت این مرز و بوم مثال زدنی است.
امجدی تاکید کرد: تلاشها زمانی به ثمر می نشیند که ارتباط بین اولیا و مربیان و مدیریت مدرسه در راستای هم باشد و مشکلات موجود در مدرسه فقط مختص به مدیران مدارس نباشد.
در ادامه این مراسم رییس اداره اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی نیز اظهار کرد:آموزش و پرورش همواره ارتقاء کیفی سطح آموزشی و علمی دانش آموزان را در دستور کار خود قرار داده است.
سید حسین دریابکی با اشاره به لزوم توجه ویژه به دانش آموزان در راستای ارتقای سطح کیفی و توانمند سازی آنان افزود:دانش آموزانی که دراین شرایط سنی مقام های برتر را از آن خود می کنند نیاز به توجه ویژه دارند چرا که نقطه اتکای جامعه در آینده، برهمین جوانان است .
وی با اشاره به وجود استعداد های فراوان در بین دانش آموزان مدارس شهرستان بندرانزلی یادآور شد :دانش آموزان بندرانزلی همواره در همایش ها و مسابقات کشوری خوش درخشیده اند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و 19 هزار دانش آموز در 136 مدرسه دولتی و غیر انتفاعی این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار : رضا اکبری**انتشار دهنده: بابایی
7471 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.