به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های نماز جمعه آستارا در مصلی این شهرستان افزود: از اوایل انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با راه اندازی فتنه های مختلف، موجودیت و هویت نظام جمهوری اسلامی را نشانه گرفته اند.
وی اضافه کرد: جمعی از مردم نسبت به گرانی ها اعتراض مسالمت آمیز کرده بودند و عده ای با هدایت دشمنان خارجی، علیه آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی شعار دادند اما مردم باتقوا و بصیر ایران در راهپیمایی باشکوه، حمایت خود را از رهبری و نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.
امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه دشمنان همواره در فکر توطئه های جدید علیه ملت ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: باید مردم در مقابل مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی، شکیبا باشند و با همدلی و اتحاد، کشور را به مرزهای توسعه و آبادانی برسانند و مسئولان نیز در برطرف کردن مشکلات مردم همت کنند.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به وضعیت جسمی نامناسب شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه گفت: با تلاش های این عالم مجاهد در کمتر از 20 سال، میلیون ها نفر در کشور نیجریه به مذهب تشیع گرویدند.
حافظ نیا با اشاره به معرفی حجت الاسلام حاج علی اکبری به عنوان رئیس جدید شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: با تلاش های 17 ساله حجت الاسلام تقوی رئیس سابق این شورا، 900 نماز جمعه در اقصی نقاط کشور برگزار شد و روز به روز برشکوه و عظمت این آئین عبادی - سیاسی افزوده می شود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.