به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت با یادآوری اینکه دشمنان ایران با اصل نظام اسلامی مخالفند، اظهار کرد: دشمنان برای نا آرامی های اخیر، برنامه ریزی گسترده کرده بودند ولی با هوشیاری مردم، مانند چهار دهه قبل، شکست خوردند.
وی ادامه داد: موضوعات مربوط به ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور و اشتغال زایی، حرف اصلی مردم بود ولی وقتی دیدند در نا آرامی ها ، اهانت شده و رفتارهایی ساختارشکن صورت می گیرد، راه خود را جدا کرده و بصیرتشان را نشان دادند.
امام جمعه موقت رشت با یادآوری ادعای مضحک دلسوزی برای مردم ایران از سوی دولت آمریکا گفت: چطور است که مردم این کشور و دیگر مدعیان، بدترین قوانین را برای مسلمانان ساکن در کشور خود وضع کرده اند؟
حجت الاسلام صدیق عربانی در خاتمه سخنانش به در پیش بودن سالروز شهادت اعضای فدائیان اسلام و همچنین سالروز عملیات بیت المقدس 2 اشاره و اضافه کرد: در عملیات بیت المقدس 2 جوانان آذربایجان رشادت های زیادی را از خود نشان دادند و تعدادی از این جوانان برومند به شهادت رسیدند و زمینه پابرجایی نهال انقلاب و نظام مقدس اسلامی را فراهم کردند.
خبرنگار : حسین مجرد
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.