به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد خان بابایی در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: بد عهدی غربی ها و آمریکا در نقض روح و جسم برجام به دنیا نشان داد که ایران به اصول بین المللی پایبند است و این غربی های مستکبر و یاوه گو هستند که همیشه بد عهد بوده اند.
وی ادامه داد: برخی مسئولان دلسوز نظام نسبت به قضایای هسته ای دلسوزی خاصی دارند و باید بدانیم که این دلسوزی بجاست و باید نسبت به عملکرد عوامل استکبار جهانی هوشیارانه عمل کرد.
وی با اشاره به کشتار مردم میانمار توسط تفکر التقاطی بودائی و داعشی، اظهار کرد: جهان اسلام باید در کشتار مردم بی گناه میانمار هوشیار باشد و بداند که عوامل دست نشانده استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به مسلمانان هستند.
امام جمعه نوشین شهر با اشاره به معرفی کابینه دولت داوزدهم نیز گفت: شایسته سالاری و انتخاب افراد اصلح در اولویت رئیس دولت قرار گیرد و سیاسی کردن انتخاب افراد به نفع نظام اسلامی نیست.
وی بر نقش امام صادق (ع) در احیای تفکر شیعی و حراست از اصول اساسی اسلام تاکید کرد و آن حضرت را حلقه واسط مذاهب اسلامی دانست.
به گزارش ایرنا نوشین‌شهر در 25 کیلومتری شهر ارومیه و در جادهٔ ارومیه به سلماس قرار دارد؛ این شهر تا پیش از سال 1375 محل کارخانه قند ارومیه بود و به همین نام شناخته می ‌شد.
حجت الاسلام محمد خان بابایی پیش از این مسئول رسیدگی به امور مساجد آذربایجان غربی بود و در تیر سال 93 به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شد.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.