پیمان پورنصیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اتاق فکر متشکل از نمایندگان ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، فرمانداری ، نماینده مجلس ، مهندسان ،پزشکان ، ورزشکاران، معلمان ، دانشگاهیان ، حقوق دانان و اقشار مختلف اقشار جامعه خواهند بود که 15سال پس از تشکیل اتاق فکر در استان اصفهان این اتاق فکر در لاهیجان آغاز به کار می کند.
وی اظهارداشت: تصمیمات این اتاق فکر برای ادارات و سازمان های دولتی و بخش خصوصی جنبه مشورتی دارد که طرح ها پس از بررسی های کارشناسی و ارزیابی های همه جانبه در این اتاق فکر برای اجرا به گروهها ، اصناف و سازمان ها ارایه می شود.
وی تصریح کرد:زمین برای ساخت این اتاق فکر درحال واگذاری است که پس از تصویب نهایی این طرح در استان نسبت به احداث ساختمان آن اقدام خواهدشد.
وی انگیزه تشکیل این اتاق فکر را کمک به توسعه و پیشرفت شهرستان لاهیجان و ارتقای شهرستان در کلیه زمینه ها ،افزایش گفتمان دوستانه و علمی و ایجاد فضایی مثبت گرایی و صمیمیت و جلب حس اعتماد عمومی در مردم نسبت به اجرای طرح ها و پروژه ها ذکر کرد.
پورنصیری خاطرنشان کرد:در طراحی ساختمان آن یک سالن برای بررسی طرح ها و پرسش و پاسخ و رفع ابهام ها در نظر گرفته شده است و واحدی نیز برای برگزاری همایش ها احداث می شود.
وی تصریح کرد:شهرک صنعتی لاهیجان از نظر عرصه صنعتی و ایجاد اشتغال در کشور نمونه معرفی شده است و از بیشترین امکانات زیرساختی برخوردار است و از نظر زیبایی نیز در ردیف های برتر قرار دارد.
شهرک صنعتی لاهیجان در زمینی به مساحت 18هکتار که 12هکتار آن عرصه صنعتی محسوب می شود، ساخته شده است.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
خبرنگار: نظرپور
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.