شهردار رشت گفت: باید فرصت‌ها و تهدیدها را در دو کفه ترازو قرار دهیم.

به گزارش ایلنا از رشت، مسعود نصرتی در بازدید از شهرداری منطقه 4 رشت با اشاره به اینکه این جلسات و بازدیدها از مناطق تکرار خواهد شد، اظهار داشت: هر دو هفته یک‌بار از یک منطقه بازدید خواهیم داشت و با مناطق روابط را نزدیک‌تر می‌کنیم تا کارها پیش رود.

تالاب عینک یک مزیت خاص برای شهرداری منطقه ۴ است وی با اشاره به مزیت‌های منطقه چهار رشت افزود: تالاب عینک برای این منطقه یک فرصت بزرگ است که این فرصت برای ما بسیار ارزشمند است چراکه این تالاب نه تنها برای منطقه ۴ بلکه برای منطقه شمال یک مزیت خاص است.   تاکید شهردار رشت بر مراقبت از تالاب عینک و این منطقه بکر

شهردار رشت بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تالاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید از این منطقه بکر مراقبت شود تا توسعه و پیشرفت را برای ساکنان منطقه به ارمغان آورد.

وی تاکید کرد: برای توسعه منطقه و استفاده از پتانسیل های تالاب با ادارات و دستگاههای مرتبط هماهنگی های لازم انجام شود .

نصرتی با اشاره به کمبود نیرو در این منطقه افزود: استانداردسازی نیروها باید مورد توجه باشد.  بازنگری در توزیع نیرو در مناطق انجام خواهد شد چرا که در آینده با توجه به پروژه های خاص این تعداد نیرو جوابگو نخواهد بود.    یک کوتاهی و اشکال جزئی می‌تواند به روند برندسازی آسیب وارد کند

وی با اشاره به فعالیت‌هایی که برای پیوستن شهر رشت و تالاب عینک به شبکه شهرهای تالابی کنوانسیون رامسر انجام شده، گفت: فرصت‌ها و تهدیدهای این امر باید بررسی شود این فرصت در صورتی برند محسوب می شود که شهر رشت را به مقصد گردشگری مبدل سازد.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: در حوزه برندسازی ما احتیاج به عناوین داریم باید کل جوانب این کار بررسی شود تا مسیر به درستی طی شود یک کوتاهی و اشکال جزئی می تواند به روند برندسازی آسیب وارد کند.

زمان تجربه کردن نیست؛ باید فرصتها و تهدیدها را در دو کفه ترازو قرار دهیم

نصرتی با بیان اینکه امروز زمان تجربه کردن نیست، افزود: باید به طور شفاف همه موارد بررسی و پیگیری شود باید واقع‌بینانه و با چشم باز مسائل را پیگیری کرد تا معلوم شود از دیروز تا امروز چه روندی طی شده و نتیجه کار به طور واضح روشن باشد.

شهردار رشت افزود: باید فرصت‌ها و تهدیدها را در دو کفه ترازو قرار دهیم و با سنجش درست تصمیمی را بگیریم که به صلاح شهر و شهروندان باشد.

محمد پورناصرانی: تالاب و پارک ۱۴ هکتاری می‌تواند این منطقه را متحول کند

محمد پورناصرانی شهردار منطقه ۴  رشت با اشاره به بکر بودن تالاب عینک اظهار داشت: باید از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه این منطقه بهره گرفت تالاب و پارک ۱۴ هکتاری می تواند این منطقه را متحول کند.

وی با اشاره به تلاش همکاران منطقه ۴ برای وصول مطالبات گفت: کارشناسان ما به طور دقیق و کارشناسی پرونده ها را بررسی می کنند.

پورناصرانی وضعیت آسفالت در منطقه ۴ را نامناسب عنوان کرد و افزود: در منطقه ۴ با کمبود نیروی انسانی در برخی از واحدها مواجه هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.