به گزارش ایرنا، حسن اسماعیلی روز سه شنبه در نشست کارگروه سرمایه گذاری این شهرستان افزود: ازدیرباز زیرساخت های توسعه شهرستان به دریا و وجود ساحل گره خورده اما تاکنون از این نعمت و موهبت الهی برای توسعه و جذب گردشگر استفاده بهینه و قابل توجه ای نشده است.
وی، ایجاد نشاط و شادابی را دربین مردم یکی از سیاست های دولت دانست و اظهارکرد: جانمایی مناسب برای راه اندازی کشتی مسافربری در ساحل دیلم دردست اقدام است که پس از بررسی های فنی محل آن تعیین می شود.
فرماندار دیلم گفت: مراحل اخذ صدور پروانه باشگاه پیست اتومبیل رانی و موتور سواری ازطرف باشگاه مربوطه و تامین زمین آن از زمین های ملی مدنظر است که توسط دستگاههای مربوطه در دست پیگیری است.
وی افزود: با توجه به اخذ مجوز استفاده مردم از فرودگاه منطقه بهرگان امام حسن این شهرستان، در سال گذشته سرمایه گذار بومی استقبال کرد و مراحل اولیه آن در دست پیگیری است.
فرماندار دیلم اظهارکرد: اجرای یک طرح و برنامه عمرانی نیازمند فرایند کارشناسی است که به زمان و پیگیری درسطح استانی و حتی ملی نیاز دارد.
وی گفت: تازمانی که در خدمت مردم دیلم هستم از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت و سایر زمینه ها در این شهرستان کوتاهی نمی کنم.
ساحل دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر این شهرستان است که در طول سال هموطنان بی شماری از این نقطه دیدن می کنند.
6164/7215/6043**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.