شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کردستان در بیانیه‌ای بر حق قانونی همه شهروندان برای پیگیری مطالبات مشروع خود از مجاری قانونی و مسالمت‌آمیز تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،  در متن بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 مردم آگاه و فهیم استان کردستان

 با سلام و عرض احترام

همانطور که مستحضرید حوادثی در روزهای اخیر در گوشه و کنار کشورعزیزمان اتفاق افتاد که بعضا به خشونت کشیده شد و موجب آسیب و صدمه به اموال دولتی و اماکن عمومی گردید. بدون تردید بر اساس اصول مصرح قانون اساسی ، شهروندان از حقوق قانونی برای بیان نظرات ، انتقادات و مطالبات خود برخوردارند اما آنچه مهم و قابل توجه است شیوه و چگونگی طرح خواسته ها و مطالبات می باشد . مطمئنا بیان ; طرح و پیگیری خواسته های شهروندان از راه های قانونی و به صورت مسالمت آمیز نمادی از مدنیت بوده و اثرگذاری و نتیجه بخشی آن بهتر و کارآمدتر خواهد بود . رفتار های خارج از مجاری قانونی و توأم با خشونت و تنش نه تنها منتج به نتیجه نخواهد شد بلکه موجب ایجاد ناامنی و متوقف نمودن هر گونه روند توسعه نیز می شود . از طرفی باعث نارضایتی عموم مردم که بیش و پیش از هر چیز خواهان امنیت ; ثبات و آرامشند می گردد. استان کردستان نیز چه بسا بیشتر از دیگر نقاط کشور آسیب ها و عوارض ناشی از ناامنی را تجربه کرده است که امروز بیش از هر زمان دیگر به امنیت و آرامش و ثبات نیازمند است تا روند توسعه و پیشرفت را سریعتر طی کند .

در پایان بیانیه آمده است: شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کردستان بر اساس وظیفه ی ملی و ذاتی خود ضمن تاکید مجدد بر حق قانونی همه شهروندان برای پیگیری مطالبات مشروع خود از مجاری قانونی وراه های مسالمت آمیز ، همگان به ویژه جوانان عزیز را به آرامش و خویشتن داری دعوت می کند و انتظار دارد که مسئولین نیز با درک موضوع نسبت به خواسته ی به حق آنان توجه لازم را داشته و پاسخگوی مطالبات آنان باشند .

 

  شورای هماهنگی اطلاح طلبان استان کردستان

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.