سعید صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد در رشته های فراگیر دانشگاه پیام نور استان گیلان شامل زبان و ادبیات فارسی با سه گرایش، شیمی، مکانیک، زیست شناسی، تربیت بدنی، جغرافیا با دو گرایش، روانشناسی، زبان شناسی، آموزش زبان انگلیسی، علوم سیاسی و مدیریت با هفت گرایش پذیرفته می شوند.
وی با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر دانشگاه پیام نور از روز گذشته (سه شنبه) از طریق سایت سازمان آموزش کشور امکان پذیر شده، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این آزمون می توانند تا ساعت 24 فردا (پنجشنبه) با مراجعه به این سایت نسبت به دریافت و چاپ کارت اقدام کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان گیلان با اشاره به برگزاری این آزمون در ساعت 8 و 30 دقیقه روز جمعه هفته جاری همزمان با سراسر کشور در سه حوزه امتحانی رشت، لاهیجان و تالش خاطر نشان کرد: با توجه به بسته شدن درب حوزه های امتحانی، داوطلبان بایستی قبل از ساعت هشت صبح در محل امتحانی حضور یابند.
یک هزار و 517 داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور استان گیلان ثبت نام کردند.
در زمان حاضر، یک هزار و 200 دانشجو در پنج مرکز دانشگاه پیام نور استان گیلان در شهرستان های رشت، تالش، رودسر، صومعه سرا و آستانه اشرفیه مشغول تحصیل هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.