به گزارش ایرنا، یوسف صدیق عربانی درخطبه های این هفته نماز جمعه رشت با بیان اینکه با توجه به تابستان گرم امسال، پیش بینی برف سنگینی را در زمستان داریم، افزود: دست اندرکاران ذیربط بایستی به جای مقصر شمردن یکدیگر هنگام بحران برف یا زلزله تمهیدات لازم را برای مقابله با حوادث این چنینی داشته باشند.
وی با اشاره به نامگذاری پنجم دی ماه به عنوان روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی تصریح کرد: ایران اسلامی روی خط زلزله قرار دارد و به همین خاطر شاهد زلزله های مختلف در کشور هستیم ؛ از اینرو دست اندرکاران ساخت و ساز باید برای احداث سازه های ایمن و مقاوم اهتمام داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: در اجرای آسفالت و ساخت و سازها باید بهترین کیفیت در مصالح استفاده شود و به گونه ای باشد که نسل بعدی سرگردان نشوند و کاری کنید تا دعا گوی شما باشند.
صدیق عربانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تاکنون برای رفع مشکل بیکاری فقط شعار داده شده است، افزود : کاش دولت از تمامی نخبگان کشور برای ارائه راهکار و حل معضل بیکاری چاره جویی کند.
وی در ادامه به سالروز عملیات کربلای 4 در سال 65 اشاره و بیان کرد: اگر امروز ایران اسلامی و مقام معظم رهبری حرف اول را در دنیا می زند بدلیل مقاومت و تاب و تحمل بالای مردم ایران اسلامی است.
وی همچنین با اشاره به سخنان ترامپ مبنی بر اینکه هرکس با آمریکا درباره قدس مخالفت کند، کمک های آمریکا به آن کشور قطع می شود، افزود : ترامپ چه کاره است که قبله اول عالم را ببخشد مگر ارث پدرش است.
صدیق عربانی در خطبه اول نماز جمعه رشت نیز با بیان اینکه بعضی مشاغل زاویه منحرف دارد ، گفت: برخی مشاغل حرام نیست اما به واسطه نوع کار، زاویه انحراف دارد.
خبرنگار: مریم سلیمانی** انتشار دهنده:بابایی
7296 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.