به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ رمضانعلی پورقاسم روزدوشبنه در تشریح آمار کشفیات مواد مخدر در 9 ماهه سال جاری در شهرستان رودسر افزود:این مواد مخدر کشف شده شامل 65 کیلو و 109 گرم تریاک ، دو کیلو و 268 گرم هروئین ، هشت کیلو و 46 گرم حشیش و شش کیلو و 457 گرم سایر مواد مخدر می شوند که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد 100 درصدی داشته است.
وی اظهارداشت : در این مدت 940 معتاد متجاهر ، 331 خرده فروش و 20 قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مقامهای قضایی شده اند.
وی خاطرنشان کرد:ماموریت مهم پلیس، افزایش احساس امنیت و آرامش مردم است و دقت، سرعت، اقتدار و اخلاص در عمل و گفتار نقش محوری در اجرای موفق ماموریت های پلیس داشته و بستر ساز افزایش بیش از پیش رضایتمندی مردم و جلب اعتماد عمومی به ناجا خواهد بود.
وی با بیان این که وجود معتادان متجاهر و ولگرد احساس امنیت را خدشه دار می کند افزود: برای ارتقاء احساس امنیت در جامعه و افزایش رضایت مردمی مصمم هستیم بیش از گذشته با معتادان تابلو و ولگرد برخورد کنیم.
وی اعتماد عمومی را مهمترین سرمایه اجتماعی پلیس دانست و گفت:مهمترین عامل در کاهش و عدم گرایش نوجوانان و جوانان به مصرف موادمخدر کنترل و نظارت مستمر خانواده ها است و پلیس رودسر با اقدامات فرهنگی و اجتماعی در حوزه های مختلف، درصدد تبیین و بهبود رویکردهای اجتماعی و استفاده از ظرفیت بالای مردمی برای ایجاد امنیت پایدار است.
خبرنگار: نظرپور **انتشار دهنده: بابایی
6029 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.