به گزارش خبرنگار ایرنا عسگر حسنی پور روز شنبه در مراسم معارفه شهردار جدید رضوانشهر، واگذاری امور به مردم بر اساس قانون اساسی را یکی از اصول مترقی قانون کشورمان دانست و با اشاره به وضعیت درآمدی شهرداری ‌ها بیان داشت: شهرداران باید به فکر طرح‌ های درآمدزا برای شهرداری‌ ها باشند چراکه عوارض و صدور پروانه، کفاف هزینه ‌های شهرداری را نمی کند.
وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و خدمت صادقانه به مردم در تمامی دستگاه‌ ها و نهاد‌ها، به وظایف شهرداری‌ ها اشاره و تصریح کرد: وظیفه شهرداری فقط انجام امور عمرانی نیست بلکه باید در کنار امور عمرانی، امور فرهنگی و اجتماعی شهر نیز توسعه یابد.
وی با اشاره به آثار و برکات شورا‌ها در کشور گفت: شورا‌ ها بعنوان پارلمان‌ های محلی نماد مردم سالاری دینی در کشور هستند که تماماً از برکات نظام و انقلاب اسلامی است.
حسنی پور با اشاره به پهنه شهری رضوانشهر گفت: شهرک ولیعصر (عج) چوکا نیز بخشی از حوزه فعالیت شهرداری رضوانشهر محسوب می شود و شهرداری باید حدود 20 تا 25 درصد از توان خود را صرف خدمت به مردم در این شهرک کند.
حجت الاسلام لطف الله عبدالهی امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز اظهار داشت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و تمام پیشکسوتان در شهرداری، باید شهردار را در انجام امور و ماموریت‌ های خود که همان توسعه شهر است، یاری دهند.
در پایان این جلسه مازیار صفائی بعنوان شهردار جدید رضوانشهر معرفی شد.
رضوانشهر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 / 2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی ** انتشاردهنده:کبیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.