به گزارش روز یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سردار حق بین در مراسم افتتاحیه هفتمین دوره بصیرت غیرمتمرکزی فرماندهی انتظامی استان در رشت با بیان این مطلب افزود: مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی کشور برای آسایش مردم مجاهدانه تلاش می‌کنند.
وی ادامه داد: همه پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه، با عنایت خداوند به دست آمده‌ و گرچه داعش در بوکمال نابود شده و مرده است اما هنوز باید با تفکر داعشی مقابله کرد.
به گفته سردار حق‌بین، بعد از پیروزی‌های بزرگ اخیر دشمن به دنبال آن است تا از هر طریقی به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند ولی سربازان ولایت اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت امروز کشور وارد شود.
وی با اشاره به اینکه امروز باید تمدن‌ساز باشیم و از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی حراست کنیم، اظهار داشت: بصیرت، کلید قدم‌گذاشتن در مسیر اسلام است.
فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این مراسم گفت:‌ تعمیق مداوم باورها و تثبیت اعتقادات از لازمه‌های به موفقیت‌رسیدن مسئولیت‌های خطیر نیروی انتظامی هستند.
سردار محمدرضا اسحاقی اضافه کرد:‌ بصیرت یکی از مهم‌ترین ابزارها برای حرکت نیروی انتظامی در مسیر انقلاب است.
وی با اجتماعی خواندن مسئولیت‌های نیروی انتظامی تصریح کرد: بیشتر ماموریت‌های پلیس در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی که بستر اصلی کنش‌های اجتماع هستند، رقم می‌خورند.
سردار اسحاقی با تاکید بر اینکه بصیرت‌افزایی تنها در یک دوره زمانی یک هفته‌ای ممکن نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها تلاش می‌شود تا شاخصه‌ها و مولفه‌های اصلی بصیرت معرفی شوند.
2007/7294
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.