وحید خاصی پور روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات آمادگی جسمانی بانوان با شرکت 11 تیم و 33 ورزشکار در بخش های دو سرعت، دو استقامت، پرش روی مانع و جابجایی وزنه در شهرستان رشت برگزار شد.
وی افزود: تیم آستارا با مربیگری و سرپرستی بیتا غفاری در این مسابقات حضور داشت و تیم های آستانه اشرفیه و آستارا به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.
وی بیان کرد: در مسابقات اسب سواری استان نیز که با شرکت 11 سوارکار رده های سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال در شهرستان صومعه سرا برگزار شد، آرش خوش صدا در رده سنی بالای 18 سال از باشگاه دنیز آستارا با سرپرستی و مربیگری مهدی بنا زاده پس از 2 ورزشکار صومعه سرایی، در جایگاه سوم ایستاد.
خاصی پور ادامه داد: مسابقات پرش با اسب با شرکت استان های گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان برای نخستین بار در فروردین ماه سال آینده به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد.
شهرستان آستارا سه هزار و 500 ورزشکار ساماندهی شده دارد.

** ارائه خدمات پزشکی رایگان به یکصد بیمار در آستارا
فرمانده سپاه آستارا از ارائه خدمات پزشکی رایگان به یکصد نفر از اهالی روستاهای بخش لوندویل این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
سرهنگ جهانبخش آرمان گفت: پنج پزشک عمومی و متخصص در مسجد فاطمه الزهرا (س) قنبر محله سیبلی، به سنجش فشار ، قند خون و ویزیت رایگان بیماران اقدام کردند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در 2 بخش و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده:کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.