رئیس هیات کاراته استان گیلان در خصوص برپایی این کلاس گفت: در این دوره از کلاس ارتقاء داوری کاراته کشور ، بیش از 150 داور از استان های مختلف حضور دارند.
اسفندیار زیال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، داوران کاراته استان های گیلان ، تهران ، مازندران ، گلستان ، اردبیل ، زنجان ، قزوین ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و البرز حضور یافته اند.
وی اظهار کرد: این کلاس از ارتقاء داوری کاراته درجه سه تا ممتاز بین المللی در رشت برگزار می شود که در بخش کاتا سه درجه ارتقاء و در بخش کومیته(مبارزه) نیز هفت درجه ارتقاء داوری را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: جواد سلیمی داور جهانی و رئیس شورای داوری کاراته کشور و سیروس یزدانی عضو شورای داوری فدراسیون کاراته به عنوان مدرس در بخش آقایان ، معصومه روستازاده و اشرف ندافی از داوران آسیایی نیز به عنوان مدرسان بخش بانوان در این دوره کلاس ارتقاء داوری کاراته کشور حضور می یابند.
رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: در پایان کلاس ارتقاء داوری کشور که به مدت 2 روز در مجموعه ورزشی یادگار امام شهرستان رشت ادامه می یابد ، از داوران شرکت کننده در این دوره ، آزمون گرفته می شود و به افرادی که نمره قبولی دریافت کنند ، مدرک جدید داوری اعطاء خواهد شد.
در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته ، در رشته رزمی کاراته ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.