وعده سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تحقق پیوست؛ این سردار پر افتخار اسلام و مجاهد فی سبیل‌الله در سی ام شهریورماه امسال در مراسم چهلمین روز شهادت مرتضی حسین پور از شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای شهر شلمان شهرستان لنگرود استان گیلان گفته بود که کمتر از سه ماه دیگر، اعلام پایان داعش و حکومت داعشی در این کره خاکی خواهد بود و جشن پیروزی را در ایران اسلامی و در همه منطقه اعلام می کنیم.
با تحقق وعده فرمانده نیروی قدس سپاه، اکنون پس از گذشت شش سال از این فتنه خطرناک شبیه فتنه های زمان امیرالمؤمنین (ع)، با مجاهدت خالصانه بندگان صالح در کشور سوریه و عراق، این شجره‌ خبیثه‌ ریشه کن شده و جبهه مقاومت به یک پیروزی غرورآفرین رسیده است.
نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان آن، یک‌‌‌شنبه گذشته موفق شدند شهر ابوکمال واقع در حومه استان شرقی دیرالزور را آزاد کنند؛ ابوکمال آخرین شهر مهم در کنترل داعش بود که با خارج شدن آن از دست داعش، تاریخ این گروه تروریستی در سوریه تمام شد.

**داعش، نابودی مظهر ظلم در جهان اسلام
جمعی از مردم استان گیلان ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی غرورآفرین بر داعش و تبریک این کامیابی به خبرنگار ایرنا بیان داشتند: داعشی ها ، مظهر ظلم در جهان اسلام بودند و برچیدن بساط ظلم و جنایات آنان، توفیق بزرگ در منطقه است.
آنان پیروزی غرورآفرین بر داعش را افتخار ایرانیان و مردم منطقه دانستند و اظهار کردند: ظلم داعشی ها با رشادت های شهدای مدافع حرم به رهبری هوشمندانه فرمانده نیروی قدس سپاه و مسلمانان برچیده شد و این، افتخار بزرگی است.
رضا عبدالکریمی کارشناس ارشد علوم سیاسی و یکی از شهروندان گیلانی با تبریک فروپاشی ظلم داعشی ها در منطقه بیان داشت: پیروزی درخشان بر داعش بیش از هر کسی، متعلق به ملت ایران و کشورهایی است که باید آنها را طلایه دار حرکت ضد تروریستی خواند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خاطر نشان کرد: این پیروزی با نثار جان هزاران نفر از جوانان این مرز و بوم و شهدای والامقام مدافع حرم به بار نشست، جوانانی که داوطلبانه در میدان نبرد با دشمنان اسلامی حضور یافتند.
وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری نسبت به ادامه توطئه های دشمنان اسلام گفت: پایان داعش به معنای یک برش از تغییر و تحولات منطقه ای است نه به معنای تمام شدن همه تحولات، بنابراین بایستی همواره هوشیار باشیم.
جمیل عباسی غریب از فرهنگیان گیلان نیز در این باره به خبرنگار ایرنا بیان داشت: تاثیر نابودی داعش موجب ارتقاء قدرت تفکر ناب اسلام محمدی شده است.
وی خاطر نشان کرد: با نابودی داعش و دستیابی به این پیروزی، جایگاه ایران در منطقه و جهان ارتقاء یافت و موجب خوشحالی قلبی مسلمانان و شادی روح مجاهدان مدافع حرم شده است.
علی موسوی یکی دیگر از شهروندان گیلانی نیز در این باره اظهار داشت: وعده فرمانده نیروی قدس سپاه برای پایان دادن به ظلم و جنایات داعشی ها ، تحقق یافت و این، یک پیروزی بزرگ است.
وی با بیان این که بساط ظلم داعش توسط مسلمان برچیده شده، اظهار داشت: این پیروزی با فداکاری، تحمل سختی، اتحاد و همدلی غیور مردان ایران، عراق و سوریه محقق شد و ما نیز از همه افرادی که در این پیروزی نقش آفرین بودند، تشکر می کنیم.

** نابودی داعش، افتخاری برای ایران بعنوان پرچمدار مبارزه با تروریسم است
عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه گیلان نیز در این باره بیان داشت: نابودی داعش به دست رزمندگان اسلام، افتخاری برای ایران اسلامی به عنوان پرچمدار مبارزه با تروریسم است.
رضا سیم بر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نابودی داعش، پیروزی چشمگیر و نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است که به همت مدافعان حرم و رزمندگان نصیب ما شده است.
وی با بیان اینکه ایران پرچمدار جنبش ضد تروریستی و در مبارزه با تروریسم جدی است، خاطرنشان کرد: ایران خود قربانی تروریسم بوده و با اهدای بیش از 17 هزار شهید ترور در داخل کشور، هزینه بسیار بالایی را در این رابطه پرداخته است.
این عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه گیلان با یادآوری کمک های صورت گرفته از سوی برخی دولت ها به گروه های ترویج دهنده خشونت و تروریسم در منطقه، خط مشی جمهوری اسلامی ایران را دفاعی و امنیتی عنوان و تصریح کرد: حرکت کشور همیشه صلح آمیز بوده بنابراین ما از موازنه قوا بهره گرفته و نیروهای نظامی ما برای تامین صلح و امنیت مردم کشورمان و منطقه تلاش می کنند.
سیم بر با تاکید بر ضرورت هوشیاری نسبت به ادامه توطئه های دشمنان اسلامی بیان داشت: ما با کنشگران عقلایی روبرو نیستیم، بنابراین لازم است همه هوشیار باشیم.
سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه شنبه گذشته طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت. رهبر فرزانه انقلاب نیز به نامه سردار سلیمانی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ دادند.
گزارش از: شایدی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.