حجت ‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داعش سبب شد تا همگان در جهان بگویند همه مسلمانان تروریست نیستند ولی همه تروریست‌ها مسلمانند و این جمله ضربه جدی به امت اسلام وارد کرده است.
وی بیان کرد: داعش از خوارج هم پست ترند چون خوارج هم پیمان یهود نبودند ولی این گروهک تروریستی هم پیمان رژیم صهیونیستی بود.
وی ادامه داد: چنانچه گروهک تکفیری داعش در کشورهای اسلامی باقی می ماند و حکومتشان را ثبیت می کردند دیگر نامی از اسلام و مسلمانی باقی نمی ماند.
وی تصریح کرد: گروههای تکفیری در صورت دوام به طور قطع فجیع ترین جنایات علیه مسلمانان به ویژه شیعیان را در جهان انجام می دادند.
امام جمعه ایرانشهر گفت: داعش و گروههای تکفیری چهره ای خشن و ضد انسانی از اسلام به نمایش می گذاشتند.
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت بینش، بصیرت الهی و سیاسی رهبرمعظم انقلاب و ملت فهیم ایران اسلامی زوایای پیدا و پنهان گروهک تروریستی داعش را شناسایی و شر آن را از کشورهای اسلامی و دنیا کم کرد.
وی بیان کرد: مدافعان حرم در کنار جبهه مقاومت توطئه خطرناک استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به نام داعش را به موقع دفع کردند.
وی نابودی گروه تروریستی و تکفیری داعش در منطقه را یک پیروزی بزرگ و وعده نصرت الهی دانست و گفت: در حالی که از این پیروزی مقتدرانه خوشحال و شاکر هستیم نباید از دسیسه‌ های جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان برای منطقه غافل شویم.
شهر البوکمال در مرز سوریه و عراق آخرین پایگاه داعش درمنطقه بود که یکشنبه 28 آبان به طور کامل به کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمد و تروریست‌های داعش به سمت مناطق بیابانی فراری شدند.
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30 آبان طی نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر فرزانه انقلاب نیز به نامه سردار سلیمانی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ دادند.
حسن روحانی رئیس جمهوری ایران هم نابودی داعش را اعلام و از سپاهیان ایران تقدیر کرد.
7314**3213 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.